خبرهای داغ:
با اشاره به تغییر بودجه سال 98 شهرداری با مصوبه شورای شهر گفت: بودجه امسال شهرداری از 68 میلیارد تومان به 89 میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۲۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا احمدی در آیین روز شوراها و تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مراغه افزود: بودجه تدوینی سال 98 شهرداری مراغه نسبت به سال گذشته حدود 45درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 57 درصد بودجه شهرداری در بخش عمرانی و حدود 42 درصد آن نیز در بخش جاری هزینه خواهد شد و این نشان دهنده رویکرد عمرانی شهرداری و اجرای طرح های شهری در سال جاری است.
وی با بیان اینکه 57 طرح عمرانی برای امسال پیش بینی شده است اضافه کرد: در بخش عمرانی، 33 طرح مستمر، 11 طرح نیمه تمام و 13 طرح جدید در سال جاری اجرا می شود که این تعداد طرح نیز در تاریخ شهر مراغه بی سابقه است.
وی گفت: براساس منویات رهبری در خصوص نامگذاری سال 98 با عنوان سال رونق تولید، امسال با همراهی و همدلی شهردرای و شورای شهر شاهد رونق خدمات رسانی به شهروندان و اجرای طرح های عمرانی خواهیم بود.
وی افزود: ایجاد رضایتمندی در بین مردم وش هروندان هدف اصلی و رسالت شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه بوده و در این راستا تلاش می شود.
عضو شورای اسلامی شهر مراغه نیز در یان آیین با اشاره به نقش مهم شوراهای اسلامی در توسعه شهری گفت: امید است با اصلاحات قانون شوراهای اسلامی شهر، شاهد ایجاد پارلمان شهری و رسیدن آن به جایگاه اصلی در تصمیم گیری و
تصمیم سازی های شهری باشیم.
احمد ملکی افزود: توسعه و اجرای طرح های عمرانی به ویژه ساماندهی نواحی و مناطق حاشیه شهری از جمله رویکردهایی است که توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه دنبال می شود.
وی ادامه داد: اصلاح بافت فرسوده و پرتراکم درون شهری در محله زغال آباد با 3.2 هکتار اماکن مسکونی از جمله طرح هایی است که در دست مطالعه و طراحی است.
وی اضافه کرد: تجهیز کارخانه آسفالت سازی به دستگاه های سنگ شکن و تجهیز کارخانه قطعات بتنی از جمله اقداماتی بوده که با همراهی شورای شهر و شهرداری در راستای کیفی سازی خدمات شهری برای شهروندان محقق شده است.
وی افزود: اتصال میدان مادر به میدان سهند به عنوان یکی از طرح های بزرگعمران شهری نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه قرار دارد.
 در این آیین به مناسب روز شوراها از اعضای ادوار گذشته و فعلی شورای اسلامی شهر مراغه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها