خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه هفته عقیدتی از 12 اردیبهشت و همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری آغاز می شود گفت: در این هفته در مجموع حداقل 100 برنامه درسطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه بسیج بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

مهدی صادق احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است، گفت: هفته عقیدتی امسال همزمان با چهلمین سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری از 12 اردیبهشت همزمان با هفته معلم آغاز شده و تا 19 اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به دیدار مربیان عقیدتی، سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان در اولین روز هفته عقیدتی، سیاسی، افزود: برگزاری نشستهای تربیتی، بصیرتی و سیاسی در سطح پایگاههای بسیج با محوریت مسجد و حلقه های صالحین، تجلیل از مربیان صالحین در سطح پایگاهای بسیج، حضور سازمان یافته در نماز جمعه در روز 13 اردیبهشت از جمله برنامه های ناحیه بسیج بیرجند در این هفته است.

 فرمانده ناحیه بسیج بیرجند از گردهمایی مربیان عقیدتی، سیاسی و تعلم و تربیت ناحیه در 14 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: در این مراسم از 30 نفر از مربیان عقیدتی، سیاسی و تعلیم و تربیت بسیج تجلیل خواهد شد.

صادق احمدی با بیان اینکه در این هفته در مجموع حداقل 100 برنامه درسطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه بسیج بیرجند برگزار خواهد شد، ادامه داد: حضور جمعی از پاسدراران درمدارس به منظورتجلیل از معلمین بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی، نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی، کتابخوانی شهید مرتضی مطهری دیدار با خانواده شهدا از دیگربرنامه های دنبال شده در این هفته است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند اظهار داشت: سمت و سوی تمامی برنامه ها و نشستهای سیاسی و روشنگری دراین هفته تبیین شعارسال ( رونق تولید)، ترویج وتبیین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب وایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه های اسلامی است.   

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها