مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
حجت الا سلام علیمدی گفت :امسال در هفته عقیدتی سیاسی ، بیش از 200 فعالیت در 8 عنوان برنامه با شعار " شهید مطهری ، نماد سبک زندگی اسلامی " در سطح نواحی و ستاد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص هفته عقیدتی سیاسی ، به بیان  شأن و مقام شهید مطهری از نگاه و تعابیر ویژه بزرگانی همچون  علامه طباطبایی ، امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: علامه مطهری یکی از نادر ترین متفکران اسلامی است که توانست جایگاه رفیع در تاریخ معاصر کسب کند و ایشان از مجاهدان فکری و نظریه پردازان انقلاب اسلامی است که نقش بسیار بزرگی در تبیین نظری و تئوریک ابعاد مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی نظام  جمهوری اسلامی داشته و به دلیل ویژگی جامعیت و عمومیت و صحت آثار ایشان مورد تایید امام راحل (ره) قرار گرفته است.

وی بیان داشت: امسال در هفته عقیدتی سیاسی ، بیش از 200 فعالیت در 8 عنوان برنامه با شعار " شهید مطهری ، نماد سبک زندگی اسلامی " در سطح نواحی و ستاد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیمحمدی ، اظهار کرد: برنامه ها در زمینه های ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و بصیرتی برگزار خواهند شد و نشست حکمت مطهر ،  تجلیل از مربیان و حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، اهم این برنامه ها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، عنوان داشت: امسال  در هفته عقیدتی سیاسی ،  از معلمان بسیجی و زحمت کش و مربیان به پاس تمام خدماتی که انجام می دهند تجلیل خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات