خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت شهدای کارگری استان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گفت: امروزه خط مقدم جبهه انقلاب، کار، کارگر و اقتصاد است چراکه موضوع اقتصاد، کار، تلاش و مصرف کالای داخلی حاکی از درگیری نظام با جنگ تحریم و اقتصادی است.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم اظهار داشت: امروز جبهه کارگری، بسیار مهم است و اگر بتوانیم آرایش دشمن را به هم بزنیم و جامعه کارگری را با روحیه جهادی تقویت کنیم، به فضل الهی از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.
وی به تشریح نقش کارگران در جامعه اسلامی پرداخت و عنوان کرد: ارزش کارگر در اسلام والاست چنانکه در قرآن هم آمده است که پایه و اساس کار و تلاش بسیار ارزشمند و گرانبهاست ولی در جامعه امروزی ما، فرهنگ کار و تلاش پایین آمده است و همه دنبال استخدام در بدنه دولت هستند که این بدترین نوع کار در حال حاضر است.
سردار خرم ادامه داد: ستون فقرات اقتصاد، عبارت است از رونق تولیدو مقدمات رونق تولید هم استفاده مردم از تولیدات همان کشور است و مقدمه دیگر هم اینکه واردات بی برنامه و مهلک را کنار بگذاریم.
وی با تاکید بر لزوم خودکفایی در دوران تحریم‌ها، خاطرنشان کرد: اگرچه تحریم هزینه بردار است ولی هرجا که ما با محدودیت و موانع مواجه شدیم راه‌های برون رفت و میان‌بر برای خروج از این چالش‌ها برای‌مان ایجاد شد. تحریم از این بابت برای‎مان نعمت است که می‌توانیم خودکفا باشیم و روی پای خود بایستیم.

ارسال نظرات