مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران خبر داد
محمدعلی امامی از راه اندازی شبکه مهندسین جهادگر برای اولین بار کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۴۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج ، محمدعلی امامی مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به راه اندازی شبکه مهندسین جهادگر برای اولین بار در کشور اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم اقدام به راه اندازی این شبکه کرده است.

وی تعداد شبکه های اجرایی شده در مازندران را ۲۰ شبکه عنوان کرد و گفت: کلیه مهندسین رشته های عمران، معماری، مکانیک و برق در این طرح مشارکت دارند.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران اهداف این اقدام را حفظ و انسجام و توانمندسازی مهندسین بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: محرومیت زدایی و خدمات رسانی رویکرد اصلی ماست.

امامی از راه اندازی انجمن مهندسین خیّر برای تحقق اهداف اشاره شده خبر داد و افزود: از ظرفیت و توان علمی و تخصصی مهندسین بسیجی داوطلب در مناطق هدف استفاده خواهد شد.

وی راه اندازی و تقویت کارگروه های تخصصی شامل مسکن، آب، نظام مهندسی، محیط زیست و مدیریت شهری را مهم خواند و از انعقاد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه در مورد اجرای برنامه های فرهنگی، اردویی، آموزشی، تبیین اخلاق حرفه ای و سیره شهدای مهندس، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و اعزام گروه های جهادی تخصصی به مناطق محروم توافق شده است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران در پایان یادآور شد: طبق تفاهم با سازمان بسیج سازندگی، ساخت ۵ واحد مسکونی برای مدجویان کمیته امداد که در سیل اخیر تخریب شده است، را برعهده گرفتیم.

امامی اضافه کرد: مهندسین عمران و معماری بر ساخت کلیه واحدهای مسکونی تخریبی در سیل بصورت رایگان نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات