رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی ‌نماز جمعه کرج خبر داد .
کد خبر: ۹۱۳۲۳۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با حضور پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت و دانشجویان پرستاری، خدمات پزشکی و دندانپزشکی شامل کشیدن و ترمیم دندان، تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم درخصوص بیماری های فشارخون و دیابت، تغذیه سالم و بهداشت محیط توسط شورای دانشجویی نظام پرستاری و کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج و ویزیت و معالجه رایگان پزشکی توسط پزشکان و دندانپزشکان حاضر در برنامه به نمازگزاران مصلی کرج ارائه گردید.

ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی ‌نماز جمعه کرج

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی البرز، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان و مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج توانستیم نزدیک به ۴۸۰ نفر از نمازگزاران را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه دانشجویان پرستاری به انجام تست قندخون و فشارخون رایگان و پزشکان و دندانپزشکان، کارشناسان تغذیه و بهداشت به انجام ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم درخصوص بیماری های دهان و دندان و روش تغذیه سالم به این عزیزان داده شد.

ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی ‌نماز جمعه کرج

وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان تست قند و فشارخون انجام شد و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون، تغذیه و بهداشت فردی داده شد.

ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی ‌نماز جمعه کرج

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی ‌نماز جمعه کرج

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی البرز، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی ‌نماز جمعه کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها