خبرهای داغ:
در همـایش حکــمت مطــهر شهرستان آوج مطرح شد:

آثار شهید مطهری در طول زمان غبار نگرفته است

سرپرست دفتر روزنامه آستان قدس رضوی درقم گفت: کتاب ها و آثار شهید مطهری در طول زمان کهنه نشده و اندیشه های این شهید جلیل القدر همچنان تازه ونو برای نسل چهارم انقلاب و جوانان می باشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۱۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، همایش حکمت مطهربه مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور خانواده معظم شهداء،نیروهای نظامی و انتظامی،مسئولین شهرستان، معلمان ،مربیان عقیدتی و سیاسی و بسیجیان و آحاد مردم در محل کانون شهید مصطفی خمینی(ره) شهر آوج برگزار گردید.
دکتر محمد رضایی سرپرست دفتر روزنامه آستان قدس رضوی درقم ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وروز معلم افزود:اندیشه های شهید مطهری مبنای فکری انقلاب اسلامی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های شهید مطهری افزود:اخلاص،پر کاری و داشتن بصیرت از ویژگی های ممتازوراز ماندگاری اندیشه های شهید مطهری بود.

این مقام مسئول گفت:کتاب ها و آثار شهید مطهری در طول زمان کهنه نشده و اندیشه های این شهید جلیل القدر همچنان تازه ونو برای نسل چهارم انقلاب و جوانان می باشد.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار دشمن با انقلاب اسلامی تاکید کرد:مشکل ما ترس از جنگ نظامی با دشمن نیست و به فرمودای رهبر انقلاب ما جنگ نظامی با استکبار نخواهیم داشت ،مشکل کنونی کشور جریان نفاق و نفوذی های دشمن در داخل می باشند.

محمد رضایی گفت: انقلاب یک راه مستقیم دارد و آن راه ولایت فقیه و مقام معظم رهبی است و ما باید در مسائل سیاسی و غیره پیرو فرمایشات آقا باشیم و از ایشان تبعبت کنیم.

ایشان افزود:شهید مطهری اسوه و الگوی کامل همه ای معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی در سنگر علم ودانش و بصیرت افزایی می باشد و ما باید راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

در پایان مراسم نیز از مربیان و هادیان سیاسی فعال در این رده تقدیرو تجلیل بعمل آمد.
5002/انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها