خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از تکمیل ۶۱ پروژه عمرانی عام المنفعه در حوزه منابع آب کشاورزی باکمک اعتباری آستان قدس رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۸۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از تکمیل ۶۱ پروژه عمرانی المنفعه در حوزه منابع آب کشاورزی باکمک اعتباری آستان قدس رضوی خبر داد.

 

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه منعقد شده در سال ۱۳۹۷ بین سازمان بسیج سازندگی، معاونت امداد آستان قدس رضوی و سازمان جهاد کشاورزی استان اجرای پروژه های مرتبط با منابع آب کشاورزی در برنامه قرار گرفت و بخشی از پروژه ها در دهستان لانو سربیشه، گزیک درمیان و بندان نهبندان تعریف شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به درخواست های مردمی از سایر شهرستانها ما بقی پروژه ها نیز در کل شهرستان‌ها توزیع شد تا تمام شهرستانها از برکت اعتبارات آستان قدس رضوی استفاده کنند.

 

هنری عنوان کرد: طبق این تفاهم ۵۰ درصد اعتبارات مذکور توسط آستان قدس رضوی، ۳۵ درصد آن را جهاد کشاورزی استان متقبل شده و مابقی آن از طریق کمک‌های اهالی و خیرین تامین شده است.

 

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه ها نیز توسط سازمان بسیج سازندگی استان با هزینه‌های حداقلی انجام شده.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۱ پروژه از این سرفصل با اعتبار حدود ۲۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده، گفت: ۲۶ پروژه مربوط به سه دهستان و ۳۵ پروژه در کل استان است.

 

هنری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ۳۱ رشته قنات، 26 باب استخر ذخیره آب و 4کانال انتقال آب کشاورزی بوده که تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: با مذاکرات صورت گرفته با نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی انشاءالله در سال ۹۸ نیز این تفاهم نامه ها ادامه داشته باشد و به یُمن کمک اعتباری و متبرک استان قدس و با مشارکت فعال مردمی حجم قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی عام المنفعه و محرومیت زدا به خصوص در حوزه منابع آب اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها