خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: پوشش خبری خبرگزاری حوزه در سیل اخیر، گامی مهم در این زمینه بود و باید ادامه داشته باشد تا توهم فاصله‌ها بین مردم و حوزه که این‌روزها برخی بدخواهان اسلام و انقلاب به غلط ادعای آن را دارند؛ از بین برود.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج،  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه و جمعی از مسئولان رسانه حوزه مهمان رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب بودند و با وی به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، خبرگزاری حوزه را یکی از مصادیق رسانه صادق، سالم و به‌ دور از حاشیه‌های رایج در دنیای رسانه‌ دانست و به این جهت مسئولین این خبرگزاری را قابل تقدیر و تشکر دانست.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: پوشش بهینه اخبار حوزه از دغدغه‌های همیشگی بزرگان و دلسوزان این نهاد اسلامی و انقلابی بوده و هست که بحمدالله تا کنون خبرگزاری حوزه تا حدود بسیاری این مهم را به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت مثبت خبرگزاری حوزه در واقعه سیل اخیر گفت: در طول تاریخ حوزه و روحانیت همیشه در کنار مردم، دلسوز و غم‌خوار آنان بوده است و بدنه روحانیت در هر شرایطی هر آن‌چه در توان داشته است برای خدمت به جامعه تقدیم کرده است و به جاست که این واقعیت همانند آن‌چه در جامعه واقع می‌شود، رسانه‌ای شده و به اطلاع عموم برسد. پوشش خبری خبرگزاری حوزه در سیل اخیر گامی مهم در این زمینه بود و باید ادامه داشته باشد تا توهم فاصله‌ها بین مردم و حوزه که این‌روزها برخی بدخواهان اسلام و انقلاب به غلط ادعای آن را دارند؛ از بین برود.

حجت‌الاسلام و المسلمین  سید ابوالحسن نواب با تاکید بر این‌که خبرگزاری حوزه متعلق به بدنه اصلی این نهاد است افزود: این خبرگزاری و تمام زیرمجموعه‌های آن باید خود را صرفا متعلق به حوزه دانسته و در حیطه کار رسانه‌ای، خود را درگیر تعلق به فکر یا جریان خاصی نکنند و با استفاده از تمامی افکار و سلایق نیز این را اثبات کنند. که بحمدالله تا کنون نیز چنین بوده و امیدواریم در ادامه نیز همین رویه پسندیده ادامه داشته باشد.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا برته سرپرست مدیریت اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه سراسر کشور نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر خبرگزاری حوزه، ظرفیت‌های دانشگاه ادیان و مذاهب برای هم‌کاری با این رسانه حوزوی را بسیار زیاد دانست و از هم‌کاری‌هایی که تا کنون این دانشگاه با خبرگزاری حوزه داشته است تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین  سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اهدای لوح یادبود دانشگاه ادیان و مذاهب از فعالیت‌های موثر خبرگزاری حوزه تشکر و قدردانی نمود.

حوزه نیوز

ارسال نظرات