دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه دوران حزب بازی ها باید به پایان رسیده و به درد مردم رسیدگی شود گفت: در سیاست خارجی به دنبال روزنه های امید واهی هستیم در حالیکه هیچ کدام از اینها جوابگوی درد مردم نیست.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در یادواره شهید شیرودی گفت: مدل دفاعی ایران اسلامی باور محوری، اعتقادی و ایستادگی تا آخرین قطره خون است.

امیر فرزاد اسماعیلی در یادواره شهید شیرودی و 41 شهید این شهر و دو شهید گمنام افزود: شیرودی ستاره درخشان انقلاب و نخستین شهیدی بود که رهبر معظم انقلاب به او در نماز اقتدا کرد.

دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت ایران گفت: موفقیت های ایران اسلامی در عرصه های گوناگون علمی، فناوری و نیز نظامی در موقعیت های مختلف، نشان از توانمندی دفاعی این کشور دارد.

امیر اسماعیلی با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه عرصه موشکی برای پاسخ کوبنده به دشمنان افزود: با توجه به فرمایشات رهبر مبنی بر توجه به ظرفیت های داخل کشور، مسئولان با سیاست های حمایتی از کشاورزان و تولید کنندگان می توانند نیاز کشور به واردات را تامین کرده و زمین های کشاورزان نیز تبدیل به ویلا نخواهد شد.

دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مسئولان بایستی در عمل حمایتشان را از مردم ثابت کنند گفت: مسئولی که در زمان وقوع سیل به مرخصی رفته و در استان خود حضور ندارد، موجب بی اعتمادی و نبود انگیزه برای مردم می شود.

امیر فرزاد اسماعیلی افزود: مجموعه سیاسی کشور باید بین امید و ساده انگاری تفاوت قائل شده و دعواهای سیاسی منجر به تخریب کشور را کنار بگذارند زیرا مردم دیگر با اصلاح طلب و اصولگرا کاری نداشته، بلکه خدمتگزاران واقعی را دوست دارند.

دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه دوران حزب بازی ها باید به پایان رسیده و به درد مردم رسیدگی شود گفت: در سیاست خارجی به دنبال روزنه های امید واهی هستیم در حالیکه هیچ کدام از اینها جوابگوی درد مردم نیست.

امیر اسماعیلی به برخی برنامه های تلویزیونی که موجب التهاب رسانه ای، اسطوره سازی، برنامه های بخت آزمایی و ... می شود اشاره کرد و افزود: این برنامه ها باید کنار گذاشته شود.

دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر با هزینه های نجومی در حالی برگزار می شود که کشور گرفتار بحران سیل و خسارت های ناشی از آن است، از زندگی اشرافی برخی دولتمردان انتقاد کرد و گفت: عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری و ادامه راه و آرمان شهدا، تنها راهکار برون رفت کشور از وضعیت فعلی است.

منبع : صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها