خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مقارن با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، همه ساله همراه با تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح سپاه برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مقارن با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، همه ساله همراه با تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح سپاه برگزار می گردد.

سرگرد پاسدار محمد قناعت پیشه، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه جهرم، ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، برنامه های آن هفته را تشریح کرد.

قناعت پیشه از برگزاری همایش بزرگداشت استاد مطهری به همراه تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در نمازخانه سپاه جهرم، خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجه الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته عقیدتی در بسیج، برگزاری همایشهای مختلف در حوزه های بسیج را از دیگر برنامه های آن هفته اعلام نمود و گفت: نشستهای اعتقادی سیاسی با موضوع تشریح گام دوم انقلاب، در حلقات صالحین پایگاههای بسیج برگزار میشود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه جهرم در ادامه از حضور دست جمعی بسیجیان در مصلای نمازجمعه و دیدار با ائمه جمعه شهرهای جهرم، قطب آباد و خفر خبر داد و اظهار داشت: فراخوان مقاله، تدوین نشریات با موضوع هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، اجرای صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان با محوریت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها