مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: نسخه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای درمان بیماری‌های اقتصادی و عبور از تحریم، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بوده که تحقق آن نیازمند اطاعت عملی از منویات رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی توسط مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

حمایت بسیج سازندگی از مشاغل خانگی/رونق تولید؛ درمان بیماری‌های اقتصادی و عبور از تحریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در جلسه هماهنگی طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اظهار کرد: نسخه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای درمان بیماری‌های اقتصادی و عبور از تحریم، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بوده که تحقق آن نیازمند اطاعت عملی از منویات رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی توسط مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه فقط ۱۰ درصد مشاغل کشورمان را مشاغل خانگی تشکیل می‌دهد و سهم بسیار ناچیزی است، بیان کرد: سهم مشاغل خانگی در کشور چین ۸۰ درصد و در کره جنوبی ۵۲ درصد است که متاسفانه در حوزه مشاغل خانگی موفق عمل نکرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج سازندگی در ۴ بخش آموزش و توانمندسازی، ارائه تسهیلات، کمک به ایجاد فضای کسب و کار و کمک به بازاریابی از متقاضیان مشاغل خانگی حمایت می‌کند.

پیرجاهد تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه در محلات و مساجد را در ایجاد اشتغال و راه‌اندازی فضا‌های کسب و کار موثر دانست و گفت: در سال گذشته ۳۳۰ مورد صندوق قرض الحسنه را در مساجد استان ایجاد کردیم و در این حوزه هم از محلات و مساجد متقاضی حمایت می‌کنیم.

ارسال نظرات