خبرهای داغ:
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شهرستان باوی به فعالیت بیش از ۱۲۰ نیروی جهادی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ملاثانی و غرب کارون اشاره و گفت: بیش از ۸۰ نفر از نیروهای انقلابی و مومن روستاها به جمع نیروها اضافه شدند.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۵۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، جاسم علی‌زاده امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ملاثانی اظهار داشت: از لحظات اولیه شروع سیل همه مردم به صورت جهادی در گمنامی در قالب قرارگاه جهادی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تلاش کردند.

وی با اشاره به اقدامات خوب نیروهای جهادی در احداث و استحکام‌سازی سیل‌بندها، بیان کرد: همزمان با ورود آب به برخی از روستاها، در دو قرارگاه غرب کارون و ملاثانی فعالیت خود را استمرار و به امدادرسانی پرداختیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شهرستان باوی از جمله حوزه‌های امدادرسانی به سیل‌زدگان را پخت و پز غذا برشمرد و خاطرنشان کرد: در فاز دوم امدادرسانی و بازگشت مردم به منازل سیل‌زده خود، رویکرد امدادرسانی حمایتی را در پیش گرفتیم و در میان مردم بسته‌های خشک غذایی توزیع شد که این روند تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار دارد.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی باهدف کاهش آلام و حجم رنج و سختی سیل‌زدگان اشاره و ادامه داد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شهرستان باوی، دوره‌های عقیدتی و فرهنگی در روستاها برگزار کرده که از این طریق بتوان نسبت به تثبیت آرمان‌های انقلاب نقش برجسته‌ای داشته باشیم.

علی‌زاده به فعالیت بیش از 120 نیروی جهادی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ملاثانی و غرب کارون اشاره و بیان کرد: بیش از 80 نفر از نیروهای انقلابی و مومن روستاها به جمع نیروها اضافه شدند.

همچنین، حجت‌‌الاسلام خلیل امیری‌فرد نیز در این جلسه اظهار داشت: سیلاب اخیر به مردم ثابت کرد که نیروهای مذهبی و انقلابی، پاسداران و بسیجیان در دفاع از مردم و خدمت‌رسانی به آنها پای کار هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی به مردم توسط نیروهای جهادی از ابتدای آغاز سیل، بیان کرد: در آینده باهدف بازسازی برنامه‌های خوبی در دستور کار وجود دارد. بسته‌های حمایتی نیز در میان سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

امام جمعه ملاثانی با اشاره به حضور جهادی طلاب و روحانیون در کنار مردم و امدادرسانی به آنها گفت: جایگاه ایجاد شده بین حوزه علمیه و مردم، هر روز در حال تقویت شدن است.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها