خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اگر رونق تولید می‌خواهیم باید ما که همگی مصرف‌کننده هستیم، از جنس ایرانی خرید کنیم تا تولیدکننده هم بداند که جنس آن خریدار دارد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۴۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در جلسه تجلیل از برترین دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: اگر رونق تولید می‌خواهیم باید ما كه همگی مصرف‌كننده هستیم، از جنس ایرانی خرید كنیم تا تولیدكننده هم بداند كه جنس آن خریدار دارد.

وی، خواستار نهایت استفاده از این فرصت پیش آمده شد و افزود: مطلبی كه مقام معظم رهبری در سال امسال آوردند این است كه همه می‌توانند به مسئله رونق تولید كمك كنند و هر كسی باید در این زمینه نقش خود را ایفا كند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: دهه فجر زمینه‌ای برای هم‌فكری در سطح استان ایجاد كرد كه یعنی كارهای ما در زمینه جامعه‌پردازی كه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بدان اشاره فرمودند، در حال شكل‌گیری است و این‌طور نیست كه ارتباطات و تعامل‌های ما بخواهد كش و قوس پیدا كند.

امام جمعه شیراز به سیل اخیر اشاره كرد و گفت:‌ برای حمایت از سیل‌زدگان ستاد اجرایی فرمان امام حدود ۱۵ هزار بسته لوازم خانگی ایرانی را خریداری می‌كند كه این مسئله موجب می‌شود حركتی در كارخانه‌ها ایجاد شود پس كمك به رونق تولید برنامه‌ریزی منسجم و خوبی می‌خواهد.

وی با تأكید بر اینكه باید رونق تولید را در استان فارس آغاز كنیم، گفت: بسیج سازندگی در این زمینه ورود كند و سایر دستگاه‌ها هم در این زمینه همكاری كنند ضمن اینكه در زمینه فرهنگ‌سازی نیز باید ستادی تشكیل دهیم تا رونق تولید داشته باشیم.

آیت‌الله دژكام ادامه داد: نباید با خودمان تعارف كنیم و ما به واسطه توكلی به خدا داریم و عظمتی كه در اراده ملت مشاهده می‌كنیم، میدا‌نیم كه این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار