مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: یکی از مولفه های قدرت در انقلاب اسلامی انسجام ملی مردم است. که دشمن دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و قومیت ها از طریق دین و مذهب و قوم ها و ... هست که هدف برهم زدن این انسجام ملی هست که با بهره مندی از وحدت می توان این هدف را از بین برد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۴۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از اساتید و مربیان سپاه و بسیج روز یکشنبه در مهدیه ولایت سپاه ناحیه ساوجبلاغ با حضور اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی و همچنین فرماندهان پاسداران و مسئولین سپاه ناحیه ساوجبلاغ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد.

سرمایه جوان و انسجام ملی دو عامل اصلی پیروزی بر دشمنان است

 حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم را تبریک گفت.

حجت الاسلام یوسفی  در بیان خلاصه گام دوم انقلاب عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، خودسازی تمدن سازی است، این یعنی در گام دوم باید تجدید نظری داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز گفت: در بعضی از جاها ابزاری که در اختیار داریم ابزاری غربی است که برای گام دوم حتما نیاز به تغییر دارد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب عنوان کرد: سیستم های مالی و بانکی ابزاری نیست که مارا به آن هدف های گام دوم انقلاب برساند زیرا ابزار اسلامی و شرعی نیست و نیازمند تغیراتی می باشند، که در گام دوم ابزار اقتصادی و مالی ما نیازمند تغییر و اصلاح و بازنگری است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب که محور اصلی جوانان هستند، خاطر نشان کرد: به بیان رهبری، جوان گرایی به معنای پیرزدایی نیست، جوان بعد فکری دارد اما در سیستم آموزش ما در گام دوم انقلاب نیاز به بازنگری دارد.

وی عنوان کرد: یکی از مولفه های قدرت در انقلاب اسلامی انسجام ملی مردم است. که دشمن دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و قومیت ها از طریق دین و مذهب و قوم ها و ... هست که هدف برهم زدن این انسجام ملی هست که با بهره مندی از وحدت می توان این هدف را از بین برد.

حجت الاسلام یوسفی گفت: بسیج با جمع شدن زن و مرد و پیر و جوان و شیعه و سنی به نماد انسجام ملی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: امروزه آمریکایی ها از رویارویی حقیقی با سپاه پاسداران در هراسند و به واسطه فضای مجازی و ذهنی در حال مبارزه است و با داشتن سرمایه جوان و این انسجام ملی از مبارزه با سپاه عاجزند.

وی در پایان بر حفظ وحدت ملی تاکید نمود و خاطر نشان کرد: دشمن بیش از بیش در سدد برهم زدن این انسجام ملی هست که باید مراقب باشیم.

در ادامه حجت الاسلام رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ ضمن عرض خیر مقدم خدمت حجت الاسلام یوسفی به تبریک هفته عقیدتی در سپاه پرداختند.

رسولی در ادامه صحبت های خود گفت: در جامعه ای که انسان های ساخته شده در مکتب توحیدی باشد ، آن جامعه به سوی کمال حرکت خواهد کرد.

وی یادآور شد مرتضی مطهری از اساتید ساخته شده بود، استاد مطهری نماد عالم مجاهدی است که در عرصه عمل و در عرصه تئوری در اسلام پیشگام بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ساوجبلاغ در انتهای سخنان خود از همه ی حاضرین در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها