پایگاه عفت،حوزه عصمتیه،نشست سیاسی برگزار کرد

خوانساری: حضور مجاهدان انقلابی در کمک به سیل زدگان نشانگر رویش انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۳۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد : پایگاه عفت،حوزه عصمتیه،نشست سیاسی برگزار کرد.
در این نشست  خوانساری گفت: فضای بسیار فعالی در کشور داریم و زندگی مردم هر روز مواجه با جریاناتی می شود که سوالات جدیدی را می پرسد . طیف انقلابی ،دلداده اسلام و انقلاب ،نگرانی هایی دارد و گاه گاهی ضرورت دارد که دور هم جمع شویم و روحیات همدیگر را تقویت کنیم برای مسیری که امروز و اوضاعی که در جهان پیش می رود ،به نظر می رسد که اگر هرروز به جلو و عقب نگاه نکیم ممکن است که مسیر را اشتباه برویم.
وی افزود:40 سال از پیروزی انقلاب می گذرد ،حداقل 15 سال طول کشید تا انقلاب پیروز شد یعنی به نقطه صفر رسیدیم ، نقطه تعادل،که رژیم طاغوتی را از بین برده ایم و میخواهیم نظامی ایجاد کنیم که در مسیر اسلام قرار گیرد که به تمدن بزرگ اسلامی برسیم که زمینه ساز دولت کریمه امام زمان (عج) باشیم،پس یک مسیر طولانی در پیش داریم.
خوانساری با توجه به شبهات جامعه اضافه کرد: شبه اول اینجاست که عده ای می گویند 40 سال از انقلاب می گذرد این چه وضع اسلام و آزادی و ... است.
پاسخ این شبهه این است که 40 سال از سروع حرکت ما گذشته است ،تازه حرکتمان را شروع کرده ایم ،ثانیاً اهداف انقلاب خیلی به پیش رفته ولی هنوز به ایده آلی که انقلاب ترسیم کرده نرسیده ایم . ثالثاً وقتی انقلاب پیروز شد یعنی همه چیز تمام نشده،بلکه تازه شروع شده و تمام آنچه که امروز به آن انتقاد داریم به خاطر اینها انقلاب کرده ایم و این انقلاب ادامه دارد تا ریشه این فسادها از بین برود ،پس مجاهدت طولانی مدت و سخت می خواهد.
وی گفت: 40 سال برای نظامی که تمام دنیا بر علیه او هستند چیزی نیست در طول 40 سال ،انقلاب از مسیر خودش منحرف نشده است افراد زیادی از مسیر انقلاب منحرف شده اند،طلحه و زبیرهای زیادی داشته ایم ولی انقلاب از مسیر اصلیش خارج نشده است.
تصاویر شهید مجید قربانخانی را دیده اید؟کسی که تک پسر خانواده است،قهوه خانه سنتی دارد ،بازوهایش تمام خالکوبی شده است،ولی یک دفعه متحول می شود و این ،همه ،به خاطر نفس "امام خامنه ای" است،در سیل پلدختر و ... دیدید که چقدر مجاهدان انقلابی ، بسیجی، طلبه، دانشجو و کارگر چقدر مخلصانه رفتند و یاری کردند و این "رویش" انقلاب است.
امام علی (ع) به مالک اشتر فرمودند: مردم را در کنار خودت داشته باش که پرکار و کم توقع هستند اما اشراف و آقازاده ها و ثروتمندان طلب کار و بسیار نق زن هستند و هیچ خاصیتی ندارند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار