مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک:

344 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه اراک به مناطق سیل زده اعزام شدند

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت: 344 نفر از جهادگران اراکی در قالب اردوهای جهادی در مناطق سیل زده پل دختر و شوش به سیل‌زدگان خدمت رسانی کرده اند.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۲

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در اراک؛ با اشاره به همت های جهادی صورت گرفته در مناطق سیل زده توسط پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه اراک گفت: سیل اخیر وحدتی جامع و منسجم برای خدمت رسانی در کشور ایجاد کرد و جوانان بسیجی باغیرت ایران اسلامی در این آزمون خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مردم شهر اراک در کمک رسانی به مناطق سیل زده عملکر قابل قبولی داشتند، بیان داشت: مردم شریف اراک در کنار بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه اراک از این امتحان خدمت رسانی به هموطنان با نمره قابل قبولی بیرون آمدند و برادری را به شکل عملیاتی ثابت کردند.

سرهنگ پاسدار قادری با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این مرکز در استانهای سیل زده گلستان،خوزستان و لرستان افزود: برپایی و نصب 17 چادر، جمع آوری 145 میلیون تومان وجه نقد، 416 جفت کفش، 8870 بطری آب معدنی، 1461 تخته پتو، 187 قواره چادر، 51620 قرص نان، 980 کیلوگرم حبوبات، 2254 دست لباس، 8129 غذای کنسرو شده، 9 عدد بخاری، 41 تخته فرش 12 متری، 6 عدد اجاق گاز، 3862 کیلوگرم برنج و 61 میلیون و 800 هزار تومان در قالب سایر کمک های غیرنقدی جمع آوری شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در پایان خاطرنشان کرد: 344 نفر تا 2 اردیبهشت ماه در قالب اردوهای جهادی از این ناحیه مقاومت به شهرستان پل دختر و شوش برای خدمت رسانی اعزام شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات