فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) با اشاره بر حادثه سیل اخیر گفت: رزمندگان تیپ ۱۲ قائم (عج) همانند دوران دفاع مقدس همچنان خط شکن و حافظ انقلاب هستند
کد خبر: ۹۱۳۲۱۵۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، با آغاز سال ۹۸ تعدادی از استان‌های کشور بر اثر بارندگی شدید سیلاب‌های کم نظیری را تجربه کردند که این امر باعث پر شدن سد‌ها و از طرفی زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی، خانه‌ها باغ‌ها و احشام شد. تیپ ۱۲ قائم استان سمنان در راستای رسالت ذاتی خود که پاسداری از نظام و ارزش‌های آن است با سرعت بالایی جهت اعزام به مناطق سیل زده سازماندهی گردید و در این راستا از تاریخ ۹۸/۱/۱۷ مرحله اول اعزام نیرو‌های این یگان صورت پذیرفت و در تاریخ ۹۸/۱/۲۹ مرحله دوم این اعزام انجام شد که جمع کثیری از مسئولین تیپ ۱۲ در این دوره حضور داشتند.
به علت وسعت صدمات وارده به هموطنان عزیز در این ایام جمع دیگری از رزمندگان این یگان جهت یاری مردم شریف و آسیب دیده از سیل در تاریخ ۹۸/۲/۳ جهت اعزام به مناطق آسیب دیده سازماندهی شدند.
حمید محمدی با اشاره به ظرفیت بالای این یگان در مورد مهندسی و نیروی انسانی اظهار کرد: همچنان با تمام توان در سه استان کشور در حال خدمت رسانی به مردم شریف هستیم و تا زمانی که امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی آماده داشته باشیم به این وظیفه خواهیم پرداخت
فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) در ادامه با اشاره به انگیزه بالای نیرو‌های تیپ در موضوع برنامه‌های جهادی خاطر نشان کرد: جای بسی خرسندی است که با گذشت سال‌ها از زمان جنگ همچنان روحیه ایثار و فداکاری در میان پرسنل این یگان موج می‌زند و این جز به مدد خون پاک شهیدان این یگان به دست نیامده است.
وی افزود: تیپ ۱۲ قائم به نام شریف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مزین شده و حضور در این یگان و انجام فعالیت‌هایی از این نوع بی‌شک سعادتی است که نصیب پرسنل دلاور این یگان و همچنین بسیجیان همیشه حاضر در صحنه گردان‌های امام حسین علیه السلام این تیپ شده است. امیدواریم بتوانیم منویات مقام عظمای ولایت را آنچنان که شایسته است پیاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها