مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: طی سال گذشته، 37 هزار و 510 بار سامانه 137 شهرداری اروميه به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

 احسان مهدی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در طول سال 97 تعداد 9 هزار و 233 تماس تلفنی از سوی شهروندان با موضوع اجرائیات، پیشگیری و تکدی گری دریافت شده است.

وی  با بیان اینکه از این تعداد 12 هزار و 967 تماس در رابطه با نواحی شش گانه و سگ های ولگرد گزارش شده است، اظهار کرد: 9 هزار و 366 تماس مرتبط با شهرداری مرکزی و خدمات شهری مناطق،  4 هزار و 503 تماس مرتبط با سازمان های تابعه و 1 هزار و 441 تماس در رابطه با معاونت‌ها و ادارات شهرداری ارومیه گزارش دریافت شده است.

مسئول سامانه مدیریت شهری شهرداری ارومیه با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است، گفت: ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری، کاهش ترددهای درون شهری، تراکم کار مناطق و سازمان ها، برقراری ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری، جلب مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت از مزاياي ارتباط با سامانه 137 است.

انتهای پیام

ارسال نظرات