مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی تاکید کرد
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی بر لزوم گام برداشتن برای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی که در خوی برگزار شد، اظهار کرد: 12 اردیبهشت یادآور خاطره تلخ و جانسوز شهادت  فیلسوف فرزانه و عالم ربانی است که عمر پربرکت خویش را صرف تبیين و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) کرد.

وی هدف از برگزاری جلسات هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی را اتحاد، هماهنگی، انسجام معاونت ها و رده های سپاه در تبیین شخصیت والا و علمی استاد مطهری عنوان کرد و گفت: استاد مطهری شخصیتی بود که امام خمینی(ره) برای شهادتش هم تسلیت گفت و هم تبریک؛ این بدین خاطر است که ما به عنوان ادامه دهنگان راه عزیزانی که پای اسلام و انقلاب جان دادند، در مطالعه آثارشان و عملی کردن در زندگی روزمره همت کنیم، چرا که آثار آنها راهگشا است.

حجت الاسلام رستمی در ادامه به بیانیه گام دوم رهبری اشاره کرد و گفت: ملت ایران با این بیانیه رهبری سیلی محکم به دشمن زدند و بر این اساس و شکست دادن دشمنان از خدا بی خبر، ضعف و ناتوانی استکبار با اقداماتی چون حملات تروریستس بر همگان آشکار شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان به برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج خوی اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدای مربی، تجلیل از مربیان نمونه، برگزاری نشست و حلقه های صالحین، نواختن زنگ سپاس معلم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای معلم و ... از برنامه‌های این نمایندگی در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات