معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان مرکزی از بررسی جزئیات اجرای طرح سرباز مهارت در استان مرکزی با حضور نمایندگان دستگاههای متولی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۰۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : ﺟﻠﺴﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ اﺟﺮای ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻬﺎرت ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺠﺮی ﻃﺮح در ﻣﺤﻞ دﻓﺘﺮ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ.

وی ﻋﻨﻮان ﮐﺮد: در راﺳﺘﺎی ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﺷﺪه ﻓﯽ ﻣﺎﺑﯿﻦ وزارت ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ و ﺑﺎ اﺑﻼغ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن وزارت ﻣﺘﺒﻮع ، ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ای ﺑﯿﻦ اداره ﮐﻞ ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎ و ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺠﺮی ﻃﺮح در اﺳﺘﺎن ﻣﻨﻌﻘﺪ ﺷﺪه است.

امیدی تصریح کرد: این جلسه برای هماهنگی بیشتر و اجرای طرح تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم با توجه به سیاستهای وزارت ورزش و جوانان شاهد ارتقاء دانش سربازان به جهت کسب مهارت و در نهایت کارآفرینی جوانان باشیم که اﺳﺎﺗﯿﺪ دوره از ﺑﯿﻦ اﻓﺮاد ﮔﺰﯾﻨﺶ ﺷﺪه و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان سپاه روح الله ، نیروی انتظامی و جهاد دانشگاهی ﻧﯿﺰ ﺿﻤﻦ اﺳﺘﻘﺒﺎل و ﻫﻤﮑﺎری در اﺟﺮای ﻃﺮح و ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯽ ﺳﺎزی دوره و اﺳﺘﻔﺎده از اﺳﺎﺗﯿﺪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻣﻮرد ﺗﺄﯾﯿﺪ، ﺑﻪ اراﺋﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﻣﻮﺟﻮد و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات در راﺳﺘﺎی اﺟﺮای ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻬﺎرت ﭘﺮداﺧﺘﻨﺪ.

ارسال نظرات