رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: همایش فناوری‌های نوین در صنعت آب با نگرشی بر احیای دریاچه ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۸۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

 یعقوب پوراسد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همابش فناوری‌های نوین مرتبط با صنعت آب با نگرشی بر احیای دریاچه ارومیه سه شنبه 10 اردیبهشت ماه به میزبانی مرکز استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری همایش فوق را دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی عنوان کرد و بیان داشت: نه‌تنها در برهه کنونی بلکه در هر زمانی موضوع «آب» یکی از مسائل حائز اهمیت به شمار می‌رود، به طوری که در یک دوره کمبود آن و خشکسالی منشاء بروز مشکلات شده بود و در دوره‌ای دیگر هم افزایش بارندگی‌ها منشاء بروز مسائلی می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی بر لزوم پرداختن به مقوله آب با نگرش جدی به مسئله دریاچه ارومیه تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه نسبت به هدایت مناسب آب و استفاده از بارندگی‌ها اقدام نشود، این نعمت الهی به منشاء بروز مشکل تبدیل خواهد شد، چه‌بسا که تبعات این بی‌دقتی و غفلت را اخیرا در برخی از استان‌های کشور مشاهده کردیم.

پوراسد ضمن ابراز خشنودی از اینکه همایش فوق از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار خواهد شد، بیان کرد: این رویداد صرفا یک برنامه روتین و فاقد محتوا نخواهد بود، بلکه برای خروجی محور شدن آن نهایت تلاش را خواهیم کرد.

وی به مهمانان ویژه این همایش از جمله مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب، دبیر ستاد آب معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و نماینده‌های مردم در مجلس و رئیس کمیسیون آب و کشاورزی مجلس اشاره کرد و گفت: مسائل و موضوع‌های مختلف به صورت تخصصی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات