خبرهای داغ:
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) از برگزاری یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان برگزار می شودسرهنگ محمد ملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش استانی بزرگداشت مقام معلم در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش همزمان با یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان برگزار می شود، گفت: این مراسم به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با حضور دکتر محمد بطحایی وزیر اموزش و پرورش برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این مراسم مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین استانی، روسای ادارات آموزش و پرورش، سرگروه‌های حلقات صالحین، فرهنگیان بسیجی و اقشار مردم حضور خواهند داشت.

وی گفت: هدف از اجرای برنامه پاسداشت یاد و خاطر شهدا در گام اول انقلاب و رویش های گام اول انقلاب اسلامی، بیعت با ارمان های رهبری درگام دوم انقلاب و تبیین گام دوم انقلاب می باشد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در روز پنج شنبه 12اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 11:30 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، یادآور شد: خاطره‌گویی در خصوص سرداران شهید فرهنگی و تجلیل از معلمان نمونه استان از دیگر محورهای این مراسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات