خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: طرح همبستگی ملی یک گام موثر برای عمران و آبادانی در مناطق سیل زده به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

 حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ضمن اشاره به اینکه اخیرا طرح همبستگی ملی برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده رونمایی شده است، بر لزوم فراخوان گسترده در این زمینه تاکید و اظهار کرد: رسانه‌های جمعی تبلیغ، ترویج این طرح و تبیین اهداف آن در بین آحاد جامعه را باید به منزله یک رسالت تلقی کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای عمران و آبادانی در این مناطق پیشگام شده است، ولی برای موفقیت در این عرصه به همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم در سراسر میهن اسلامی نیاز جدی وجود دارد، اضافه کرد: هرکس به اندازه توان مالی خود باید در آن مشارکت کند، وانگهی گاهی هم کمک‌ها جنبه نقدی و مالی نداشته و به واسطه تبلیغ و اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌توان کمک‌رسانی کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه به طور قطع هرکس به اندازه توان خود در این امر خداپسندانه شرکت خواهد کرد، بیان داشت: چنانچه با روحیه انقلابی و رویکرد جهادی در این عرصه وارد شویم، در فرصت کمی خواهیم توانست کارهای بزرگ، فاخر و ارزشمندی را انجام دهیم.

این مسوول ادامه داد: به فضل الهی با این همبستگی، تعامل و همدلی که در بین اقشار مختلف مردم می‌بینیم، به طور قطع در مناطق  سیل‌زده و آسیب دیده کشورمان هرچه سریع‌تر زندگی عادی برقرار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیجیان، پاسداران، نیروهای مردمی و قوای مسلح، اظهار کرد: به رغم اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به صورت منظم و مستمر به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود، ولی با این همه نباید قانع بود، چرا که زیرساخت‌ها در برخی از نقاط از بین رفته است و کار طولانی و اقدام ریشه‌ای برای برقراری شرایط عادی باید انجام گیرد.

شهسواری با اظهار اینکه در ارتباط با طرح «جهاد همبستگی ملی» باید روحانیت معزز، اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و هیات امنای مساجد ورود کنند، اظهار داشت: براساس این طرح هر مسجد عهده‌دار ساخت یک واحد مسکونی شده است، که می‌توان به واسطه جلب مشارکت مردم این مهم ‌را انجام داد، پس لازم است اقدام اساسی صورت گیرد تا مردم در جریان امر قرار گیرند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به نقش کلیدی اصناف در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: کسبه هم براساس این طرح تهیه یک قلم جنس را عهده‌دار خواهند شد، که پیش بینی می‌شود در این مهم مشارکت لازم و گسترده را داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات