نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهدا پرچم عزت و اقتدار را برایمان زنده نگه داشتند و ما هم باید یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۷۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در همایش توجیهی سفیران کنگره شهدا ویژه سرکشی از خانواده معظم شهدا ماه شعبان را نردبانی برای استفاده از شب های قدر دانست و به جنایات رژیم کودک‌کش سعودی در گردن زدن 37 نفر از شیعیان این کشور اشاره کرد و گفت: رژیم کودک کش سعودی با این کار ماهیت پلید خود را نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی در برابر توطئه های دشمنان هوشیار بود، افزود: دشمن در تمام عرصه های فرهنگی، اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و... اهداف شوم خود را دنبال کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه اقدامات ملت ایران در برابر دشمنان باید هوشمندانه و حکیمانه باشد، افزود: همه ملت ایران هوشیارانه در برابر جبهه ای که رهبری ترسیم نموده اند مشارکت می کنند و در برابر توطئه های دشمنان مقاوم هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه شعار ملت ایران مقاومت است، گفت: برای عملیاتی شدن کلمه توحید در جهان، ملت ایران نقش آفرینی می کند و اگر هم در این راه به شهادت برسیم، برایمان افتخار است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های مهم بیانیه گام دوم پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در طول این چهل سال اقدامات خوبی برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت انجام شده که لازم است در گام دوم برای پاسداری از دستاوردهای گام اول و خنثی کردن توطئه های دشمنان آمادگی خود را بالا ببریم و پایه های اقتدار و عظمت انقلاب را محکم تر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این خصوص ادامه داد: همچنین استراتژی که مقام معظم رهبری برای نابودی 25 ساله اسرائیل ترسیم نموده اند را باید ادامه دهیم و در این راه تلاش و جهاد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خداوند نتایج الهی به دنبال خواهد داشت، گفت: بنی امیه،قذافی،صدام،رژیم پهلوی و... با آن عظمت هایی که داشتند در برابر جبهه اسلام نتوانستند دوام بیاورند و ما برخی از اینها را با چشم خودمان مشاهده کردیم.

امام جمعه اراک با اشاره به جهاد اکبر و اصغر افزود: جهاد کبیر که جهاد با نفس و مبارزه با تبلیغات دشمنان است، اجر بسیاری نسبت به جهاد اصغر دارد؛ میدان جهاد اکبر علمی،فکری،فرهنگی،اخلاقی است که در ظاهر و باطن نمود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در طول 60 سال عمر با برکت خود همواره شاخص بودند، گفت: شهدای انقلاب اسلامی به مثابه کیمیایی ارزشمند هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه بیش از 400 آیه از قرآن کریم به امر جهاد و امر به معروف اختصاص دارد، افزود: نقش امام خمینی(ره) در فرهنگ جهاد،دفاع و مقاومت شاه بیت کنگره استان بوده و بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر نقش امام خمینی(ره) تأکید ویژه ای دارند، افزود: به دلیل ویژگی برتر وجود امام خمینی(ره) باید به این موضوع توجه ویژه ای شود،

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه کنگره شهدای استان باید الگویی برتر برای سایر استانهای دیگر باشد، گفت: به گونه ای باید کنگره برگزار شود که با گذشت زمان همواره در ذهن جوانان زنده باشد. بعد از ماه مبارک رمضان خدمت معظم له خواهیم رسید و از بیانات نورانی ایشان در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره قطعا بهره خواهیم برد. 

امام جمعه اراک فعالیت در امور شهدا را کاری بسیار گسترده دانست و افزود: شهدا پرچم عزت و اقتدار را برایمان زنده نگه داشتند و ما هم باید یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم؛ نتیجه این کار پیروزی اسلام و تو دهنی به دشمنان قرآن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات