نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

آیت الله العظمی بهجت فقیهی نوآور بود

امام جمعه رشت آیت الله العظمی بهجت را فقیهی به تمام عیار دانست و ابراز داشت: فقاهت آیت الله العظمی بهجت ناشناخته بود، زیرا او فقیهی نوآور و شجاع محسوب میشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۶۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
آیت الله العظمی بهجت فقیهی نوآور بود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای ستاد دهمین سالگرد بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت فومنی بزرگداشت علمای دین را احیای ارزش های اسلامی دانست و اظهار داشت: احیای نام آیت الله العظمی بهجت در حقیقت احیای اسلام و ارزش های اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان عالمان شیعه در طول تاریخ احیاگر مکتب تشیع بوده‌اند عنوان داشت: امام خمینی(ره) نمونه‌ای از این عالمان است که دنیای بشر را متاثر از اسلام و تشیع کرده است

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله العظمی بهجت خاطرنشان کرد: این عالمان وارسته در تمام طول زندگی بابرکتش بنده خالص خدا بود و این ویژگی می تواند برای اقشار مختلف جامعه الگو باشد.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) تصریح کرد: خداوند متعال را بندگانی است که این بندگان در گفتار، رفتار و عمل هیچ وقت از خدا سبقت نمی گیرند و طبق امر خدا عمل می کنند.

امام جمعه رشت آیت الله العظمی بهجت را فقیهی به تمام عیار دانست و ابراز داشت: فقاهت آیت الله العظمی بهجت ناشناخته بود زیرا او فقیهی نوآور و شجاع محسوب میشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز عالمان دینی بهترین الگو برای جوانان هستند گفت: از شما برگزار کنندگان مراسم بزرگداشت این عالم وارسته می‌خواهم تا مجموعه سخنرانی‌های او را به صورت کتاب منتشر کنید.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه آیت الله العظمی بهجت یک شخصیت فراملی و جهانی است اظهار داشت: حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت موجب تابیدن نور معنوی ایشان به جامعه می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات