فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تقدیر از خانواده شهدا را اقدامی عملی در مقابله با تهاجمات دشمنان دانست و گفت: متأسفانه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هر بهانه ای به این خانواده های معظم حمله می کنند و هدفشان از این کار جدایی ملت ایران از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۶۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در همایش توجیهی سفیران کنگره شهدا ویژه سرکشی از خانواده معظم شهدا با اشاره به مشارکت همه بخش‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره گفت: به دلیل عظمت کار نیاز است که از همه ظرفیت ها برای بهتر برگزار شدن این برنامه استفاده شود.

وی سرکشی از خانواده های شهدا را یکی از مهمترین وظایف سفیران دانست و افزود: رسیدگی و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان کار بزرگی به شمار می‌رود و بنیاد شهید استان مرکزی باوجوداین حجم کار در طول چند سال اخیر عملکردی قابل قبول داشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از مهمترین اهداف برگزاری کنگره شهدای استان را توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا دانست و بیان داشت: بایستی یکی از دستاوردهای مهم برگزاری کنگره تجلیل و تقدیر ویژه از خانواده های شهدا باشد؛ متأسفانه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هر بهانه ای به این خانواده های معظم حمله می کنند و هدفشان از این کار جدایی ملت ایران از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی است.

وی ارتباط مستمر با خانواده های معظم شهدا را از ضروریات دانست و اضافه کرد: امیدواریم همه بتوانند با همه توان خود در میدان عمل نقش آفرینی کنند تا بتوانیم از برگزاری کنگره شهدا یادگاری خوب به جای بگذاریم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون سه اجلاسیه در راستای کنگره برگزار شده و چند اجلاسیه دیگر در دستور برگزاری است، خاطرنشان کرد: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی مهرماه سال جاری در مصلی بیت المقدس برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات