خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج کارگری کشور در یادواره شهدا:
رییس سازمان بسیج کارگری کشور در یادواره شهدای کارگری استان قزوین گفت: اگر امروز ایران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، امنیتی، سیاسی و نظامی موفقیت‌هایی را به دست آورده مرهون از خودگذشتگی‌های شهداست.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۴۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای کارگری استان قزوین با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند برگزار شد.

 این مراسم، علی‌حسین رعیتی‌پور رییس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: هر چه امروز انقلاب اسلامی دارد به برکت جان‌نثاری‌ها و جانفشانی‌های شهداست.

وی افزود: اگر امروز ایران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، امنیتی، سیاسی و نظامی موفقیت‌هایی را به دست آورده مرهون از خودگذشتگی‌های شهدا می‌باشد.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: ما همیشه مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده و هستیم و باید همواره قدردان فداکاری‌های آنها باشیم.
رعیتی‌پور با بیان اینکه دشمنان ما از زمان تشکیل انقلاب اسلامی همواره تلاش کردند تا این انقلاب را نابود کنند، گفت: بسیج شدن بیش از 50 کشور در جنگ تحمیلی برای شکست دادن ایران از جمله تلاش‌های بیهوده آنهاست.

این مسوول افزود: دشمنان در این جنگ نابرابر که آغازگر آن بودند، از انواع تجهیزات پیشرفته نظامی مانند تانک‌ها و موشک‌ها بهره گرفتند تا ایران را زمین‌گیر کنند.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور ادامه داد: مردم ایران در این جنگ، توان ساخت حتی سیم‌خاردار را هم نداشتند ولی به رهبری امام خمینی(س) و با متحد شدن و یکپارچگی توانستند مقابل دشمنان ایستادگی کنند و آنها را شکست دهند.

وی گفت: مردم ایران در جنگ تحمیلی هزینه‌های بسیاری مانند تقدیم بیش از 200 هزار شهید متحمل شدند، ولی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورشان به دست دشمنان بیفتد.

رعیتی‌پور افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس از همه‌ی ظرفیت‌های مردمی، بسیج و دستگاه‌های نظامی استفاده شد تا از وطن و ناموس کشور حراست شود.
رییس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بی‌شماری برای ایران و حتی جهان داشته است، گفت: موفقیت‌هایی امروز مردم مسلمان در کشورهای اسلامی مانند سوریه و عراق، از جمله دستاوردهای این انقلاب به شمار می‌آید.
وی افزود: همچنین امروز ایران با وجود همه‌ی تحریم‌های دشمنان در حوزه‌ی هسته‌ای جزو 8 کشور و از نظر نظامی جزو 10 قدرت برتر دنیاست.
رعیتی‌پور گفت: دستگاه‌های نظامی ایران با داشتن بودجه کم، توانستند با روحیه‌ی جهادی در شاخص قدرت نظامی موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورند.
رییس سازمان بسیج کارگری کشور به سالروز روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران ستون فقرات تولید کشورند و نقش بسزایی در اقتصاد مستقل و پیشرفته و رونق اقتصادی به معنای واقعی کلمه دارند.
این مسوول افزود: اگر کارگران نباشند چرخه‌ی اقتصاد کشور نمی‌چرخد به همین دلیل کار آنها از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است و بایستی به این قشر توجه ویژه‌ای کرد.
در ادامه مراسم، مادر شهید محمد ذوالفقاری یاد و خاطره‌ی همه‌ی شهدا را گرامی داشت و به بیان خاطرات فرزند شهیدش پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها