خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه کارگران مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند گفت: کارگران تریبونی برای احقاق خود در اختیار ندارند
کد خبر: ۹۱۳۲۰۲۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه مهدیشهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: در عظمت کارگر همین بس که پیامبر اکرم (ص) دست دو نفر را بوسه زد یکی دستان حضرت زهرا (س) و یکی هم دستان پینه بسته کارگر تا به همه اعلام کند که جایگاه کارگر چه جایگاه ارزشمندی است.
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است؛ افزود: امام خامنه ای، کار و کارگر را ستون اصلی رونق تولید در کشور معرفی کردند و در دیداری که هفته اخیر با کارگران داشتند به لزوم رسیدگی به مسائل مهم امنیت شغلی کارگران و توجه به دستمزد آن‌ها تاکید کردند.
بارانی همچنین با گرامیداشتن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت علامه مطهری و روز معلم، اظهار کرد: آینده جامعه ما توسط همین دانش آموزان و نوجوانان مدارس شکل خواهد گرفت پس نقش معلم در تعلیم و تربیت و رسالتی که بر عهده دارند بسیار مهم است که باید با الگوگیری از شهید مطهری در راستای تعلیم و تربیت بکوشند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به فاجعه جنایت رژیم منحوس آل سعود در به شهادت رساندن ۳۷ نفر از مردم کشور عربستان که ۳۲ نفر آن‌ها شیعه بودند اشاره کرد و ادامه داد: دادگاه‌های عربستان تحت حاکمیت وهابی‌های خبیث اداره می‌شود که هیچ بویی از انسانیت نبردند.
خطیب جمعه مهدیشهر با محکوم کردن این جنایت آل سعود، اعلام کرد: عربستان در تبعیض امنیتی، سیاسی و دینی بیشترین ظلم را به شیعیان می‌کند و مجامع بین المللی نیز از این ظلم و جنایت سکوت خفقان باری کرده اند.
بارانی در ادامه به پیام سیل‌های اخیر در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: این سیل گرچه خرابی و خسارت‌هایی را به بار آورد، ولی برکاتی نیز داشت و آن حرکت انقلابی اقشار مختلف مردم در کمک به مردم سیل زده بود که تداعی گر زمان جبهه بود و همه اقشار وارد شدند و نشان دادند دشمن هر چه در جنگ روانی تلاش کرد شکست خورد و همه توطئه هایش خنثی شد.
وی در پایان افزود: کارگران مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند و تریبونی برای رساندن صدای خود به مسئولین رسیدن به حق خود در اختیار ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها