خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه اوج، برنامه های هفته عقیدتی سیاسی وسالروز شهادت استاد شهید مطهری (ره) را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام حسن میرزابیگی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاعه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در اولین جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی که با حضور مسئولین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه آوج برگزار شد، به تشریح برخی از برنامه های محوری در این هفته پرداخت و افزود: در این راستا برنامه هایی با محوریت همایش بزرگ حکمت مطهر با حضور مدیران ،مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی ناحیه وحوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.
وی اظهار داشت: 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.
وی خاطر نشان کرد : سال جدید که به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)سال «حمایت ازکالای ایرانی» است وظیفه همه دلسوزان در مدیریت وتحقق این شعار حکیمانه است وهمگان باید در تحقق این شعار محوری ومهم سال، احساس مسئولیت کنیم و آن را محور تمامی برنامه ها و فعالیت ها بدانیم.
وی افزود : هدف از برگزاری این هفته ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه ها و مراسم سی ونهمین سالگرد شهادت شهید مطهری و ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمت گذاران عرصه تعلیم و تربیت است .
وی عنوان کرد: مدیران ، مربیان، هادیان سیاسی و پاسداران با توجه به رهنمودهاو منویات حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی)مبنی بر بی‌نظیر بودن آثار شهید مطهری و زندگی سراسر تلاش و اخلاص وی، این شهید بزرگوار را الگویی مناسب می‌دانند و با تاسی بر سیره این علامه شهید و مطالعه زندگی و آثار وی به دنبال دستیابی و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی هستند.
ایشان با اشاره به اهمیت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه و نقش این آموزش‌ها در تربیت نیروهای مخلص و متعهد ، اضافه کرد: هر ساله آموزش‌های متعدد عقیدتی سیاسی ویژه پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان در رده‌های مختلف برگزار می‌شود که همین امر موجب ارتقای سطح اعتقادی ومعنوی واخلاقی آنها می‌شود.
میرزابیگی به برنامه های این هفته نیز اشاره کرد و گفت: در آستانه فرا‌رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه‌ ابتدا با تشکیل ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه ،به همراه مدیران ومربیان وهادیان سیاسی وکارکنان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به تقارن هفته عقیدتی با اعیاد شعبانیه وروزمعلم ، به صدا در آوردن « زنگ سپاس معلم » در مدارس شهرستان با همکاری آموزش وپرورش شهرستان نیز از دیگر اقدامات این هفته است.
میرزابیگی تبیین کرد: حضور سازمان یافته مدیران ومربیان عقیدتی سیاسی در نماز عبادی سیاسی جمعه ، برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از مدیران و مربیان، هادیان سیاسی بسیج، سخنرانی وتشریح برنامه های عقیدتی سیاسی ناحیه قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان نیز از دیگر برنامه های این هفته بشمار می رود.
ایشان خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی همچنین مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری در حوزه های مقاومت بسیج،مسابقه وبلاگ نویسی، فراخوان مقاله، قرائت زیارت عاشورا ، غباروبی گلزار مطهر شهدا و میثاق با آرمان های شهدا همچنین دیدار با خانواده معظم شهیدان شهرستان و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها