رییس سازمان بسیج اساتید استان قم در دیدار با رییس دانشگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها)

میزهای مشاوره توسط اساتید بسیجی خبره در مناطق سیل‌زده ایجاد می‌شود

سرهنگ شفیعی رییس بسیج اساتید استان قم ضمن دیدار با رییس دانشگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) از عضویت همه اعضای هیأت علمی این دانشگاه در بسیج اساتید تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۹۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، رییس سازمان بسیج اساتید استان قم رویکرد این سازمان را مبتنی بر حل مسئله عنوان کرد و گفت: مسائل و مشکلات اساسی استان توسط این سازمان احصا شده و پس از اولویت‌بندی، در اندیشکده‌های راهبردی در دانشگاه‌ها مطرح شده و نتیجه آن به مسئولین استان ارائه می‌گردد.

وی با اشاره به انتخاب استان قم به عنوان معین سیل‌زدگان لرستان این بلای طبیعی را از مسائل اساسی حال حاضر در کشور دانست و اعلام کرد: در ایام تابستان ظرفیت بسیج اساتید در خدمت به سیل‌زدگان قرار خواهد گرفت.

علی شفیعی ایجاد هسته‌های اجتماعی برای حل آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از اساتید متخصص دانشگاهی را از برنامه‌های در دست اجرای این سازمان برشمرد و افزود: میز‌های مشاوره مخصوص سیل‌زدگان کشور طراحی شده و امیدواریم با اعزام اساتید بسیجی در قالب هسته‌های اجتماعی بتوانیم در کاهش آسیب‌های روحی و روانی ناشی از خسارات سیل موثر باشیم.

دکتر ابراهیم عبدی پور، رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز بسیج را یک نعمت خدادادی دانست و گفت: امروزه ضرورت وجود بسیج بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه علمی هم این ضرورت وجود دارد لذا ظرفیت اساتید بسیجی در این حوزه نیز باید بیش از پیش به کار برده شود.

دکتر عبدی پور ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور از جمع‌آوری حقوق یک روز کاری اساتید و کارکنان دغدغه‌مند این دانشگاه برای کمک به هموطنان خسارت دیده خبر داد و گفت: این دانشگاه هم آمادگی دارد تا اعضای هیأت علمی خود را در قالب اردوهای جهادی به مناطق سیل زده اعزام کند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار