راستای حمایت و قدردانی از افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران

دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد با فرمانده سپاه

در راستای حمایت و قدردانی از زحمات،خدمات و افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف، دکتر اکبری دستک رییس دانشگاه نظرآباد به همراه برخی از مدیران این دانشگاه با سرهنگ جانمحمدلو فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهر نظرآباد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در راستای حمایت و قدردانی از زحمات، خدمات و افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف، دکتر اکبری دستک رییس دانشگاه نظرآباد به همراه برخی از مدیران این دانشگاه با سرهنگ جانمحمدلو فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهر نظرآباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر اکبری دستک بر حمایت و قدردانی همه اقشار و دستگاه‌های کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از افتخار آفرینی‌های این نهاد انقلابی در طول چهل سال اخیر تاکید ورزید و خواستار گسترش و تقویت هر چه بیشتر تعاملات و فعالیت‌های فرهنگی- بصیرتی میان دانشگاه و سپاه در عرصه‌های گوناگون شد.

در این دیدار سرهنگ جانمحمدلو فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نظرآباد نیز ضمن خوشامدگویی و سپاس از حمایت‌های دانشگاه از مجموعه سپاه پاسداران، بر نقش فراوان سپاه در خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی و مبارزه با استکبار و نیز خنثی کردن توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد.

در پایان این نشست دکتر اکبری دستک رییس دانشگاه به پاس خدمات و افتخار آفرینی‌های سپاه پاسداران، تندیس سی‌امین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد را به سرهنگ جانمحمدلو تقدیم کرد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات