مسؤول شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به کوری دشمنان قدس پایتخت فلسطین می‌ماند و دشمنان اسلام در این خصوص به جایی نخواهند رسید و معامله قرن بی‌نتیجه خواهد ماند.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۶۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  علی گرجی در نخستین جلسه بزرگداشت سی‌‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به مناسبت‌های مهم گذشته و اقدامات انجام شده گفت: از آنجایی که همگی ما سر سفره انقلاب هستیم بایستی بزرگداشت مراسم ارتحال امام هرچه بهتر نسبت به گذشته برگزار شود.

مسؤول شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه سال گذشته و همزمانی ایام ارتحال امام خمینی و ماه مبارک رمضان کاروان اعزامی به حرم مطهر امام نداشتیم اما امسال متفاوت از سال‌های قبل برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه ایام سالگرد ارتحال امام(ره) مراسم عزا نیست، افزود: بایستی در شان مقام امام‌خمینی(ره) بزرگداشت مناسبی برگزار شود.

گرجی با اشاره به تقارن ایام ارتحال امام(ره) با عید سعید فطر، اضافه کرد: ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام اعلام کرده‌ است، در سراسر کشور روز 13 خرداد مراسمات برگزار شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت امام(ره) باید به‌گونه‌ای باشد که همه‌ی ابعاد شخصیتی و عملی امام را نشان دهد ابعاد وجودی امام در سراسر جهان گسترده است این مراسم باید تصویر جامعی از حرف و راه امام باشد.

وی با بیان اینکه شیوه برگزاری مراسم در استان حدود 10 سالی است که متفاوت شده، عنوان کرد: هشت موضوع برای شهرستان‌ها و در اختیار مسؤولان برگزاری قرار می‌گیرد، همچنین ده‌ها کمیته تخصصی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشکیل شده، علاوه بر این تا روز برگزاری مراسم سطح شهر فضاسازی می‌شود.

گرجی در ادامه جلسه عنوان کرد: به کوری دشمنان قدس پایتخت فلسطین می‌ماند و دشمنان اسلام در این خصوص به جایی نخواهند رسید و معامله قرن بی‌نتیجه خواهد ماند.

مسؤول شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان ابعاد روز قدس و جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس باید با عظمت ویژه برگزار شود، همچنین با اقدامات دولت امریکا نسبت به سپاه در راهپیمایی امسال باید المان‌هایی از این موضوع نیز داشته باشیم هرچند که در راهپیمایی حمایت از سپاه، مردم استان به خوبی با این نهاد بزرگ، تجدید پیمان کردند.

ارسال نظرات