فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل با بیان اینکه آمریکا مدعی است که باید ایران از ما بترسد خاطرنشان کرد: حضرت آقا جواب دادند که اگر از شما می ترسیدیم در سال ۵۷ از ایران و ۹۷ از منطقه بیرونتان نمی کردیم این عظمت، اقتدار و عزت به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،سرهنگ جابر عسگری در جمع مردم آمل در مسجد امام رضا (ع) با بیان اینکه در مقطعی که انقلاب اسلامی پیروز شد تمام کشورهای دنیا به سمت ۲ بلوک غرب و شرق بودند، خاطرنشان کرد:  مستکبران جهانی از دنیایی که در آن بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون جمعیت مسلمانان هستند  و یک کشوری با ۵۰ درصد انرژی ذخایر دنیا که حساس ترین ژئوپلتیک خاورمیانه و عظیم ترین و غنی ترین فرهنگ را داراست به هراس افتادند.

 وی با اشاره به اینکه در 8 سال دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید برای این انقلاب تقدیم کردیم، متذکر شد: از همان ابتدای انقلاب فتنه ها آغاز و با وجود بیش از ۸۰ هزار ترور از اوایل انقلاب و شهادت جوانان در جنگ تحمیلی، مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستادند.

 فرمانده سپاه آمل به تحریم همه جانبه دشمن در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در فضایی که تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند و حتی توان خرید یک سیم خاردار را نداشتیم اما امام فرمان مقاومت دادند.

 وی تحریم در دوران دفاع مقدس را یک برکت و نعمت دانست و افزود: با تحریم توانستیم خودمان را بسازیم و امروز با پیشرفت های مختلفی در حوزه نظامی به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شویم.

 سرهنگ عسکری با اشاره به اینکه پس از ناکامی دشمن در عرصه نظامی از طریق تهاجم فرهنگی ورود یافت، تصریح کرد: با برنامه ریزی های مختلف در دهه‌های گذشته وقایع کوی دانشگاه و فتنه ۸۸ را راه انداختند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی و تاریخ ساز مردم در روز 9 دی بساط آنها جمع شد.

 وی یادآور شد: پس از گذراندن 4 دهه از انقلاب اما همچنان دشمنان با برنامه ریزی، فتنه های خود را ادامه دادند و تا به امسال کشاندند و با برنامه‌ریزی از سال 96 تابستان داغ مطرح کردند که منجر به کشته شدن چند زن و بچه در جنوب کشور شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل با بیان اینکه آمریکا مدعی است که باید ایران از ما بترسد خاطرنشان کرد: حضرت آقا جواب دادند که اگر از شما می ترسیدیم در سال ۵۷ از ایران و ۹۷ از منطقه بیرونتان نمی کردیم این عظمت، اقتدار و عزت به برکت خون شهدا است.

 وی با اشاره به اصل 51 و 52 قانون اساسی و وظیفه  سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب افزود:  این برای یک قشر خاص نیست بلکه همه کسانی که تفکر و اهداف حفظ دستاوردهای انقلابی دارند هم از بسیجی و سپاهی هستند.

 عسکری اهداف حضورمان در سوریه را برشمرد و متذکر شد: هدف اول دفاع از حرم حضرت زینب(س) و اعتقاد قلبی ما به وی و دوم حفظ مرز سیاسی خود که بسیار نیاز اساسی به آن است.

 وی افزود: استکبار جهانی آخرین تیری که در ترکش داشت یعنی داعش را وارد منطقه کرد و با پخش فیلم از وحشیگری های خود در دنیا دلهره انداختند که اگر وارد کشورتان شویم باید سنگر هایتان را رها کنید اما مقاومت جوانان بسیجی و انقلابی باعث نابودی آن‌ها شد.

 عسکری با بیان اینکه برای آنها قابل هضم نیست که جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ برای سوریه ثبت نام می کنند، متذکر شد: آمریکا از این حرصی که از دست ما می خورد باید بمیرد و ما از شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دست نمی‌کشیم.

 فرمانده سپاه آمل در پایان به وظیفه سخت و سنگین برای ادامه مسیر برای رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن اشاره کرد و گفت:  امیدی که حضرت آقا به ما و جوانان و بسیجی ها و انقلابی ها دارد امید بزرگی است که این انقلاب وعده داده شده است و نهال انقلابی که یک ترکه ای بیش نبود به یک درخت تنومند تبدیل شده است و هیچ کس و مسئولی حق ندارد به خون این شهدا خیانت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها