دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده شهید دروویی+عکس

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید درویی افزود:شهادت فوز عظیمی است که بر هرکسی نصیب نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۹۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز با خانواده شهید ناصر دروویی دیدار کرد و افزود: شهادت فوز عظیمی است که بر هرکسی نصیب نخواهد شد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه بهترین مرگ، مرگ در راه خدا است گفت: این شهید والامقام همچون دیگر شهدای گران‌قدر این مرزوبوم از جان و مال خود گذشت تا دین اسلام پایدار بماند.

وی با بیان اینکه به یقین شهادت قسمت و روزی هرکسی نیست و انتخاب شدن از جانب خداوند و نائل شدن به مقام رفیع شهادت لیاقت می‌خواهد گفت: خانواده شهید ناصر دروویی با تقدیم این شهید دین خود را به انقلاب ادا کرده که برای ایشان صبر جمیل از خداوند متعال خواهانیم.

در ادامه فرمانده قرارگاه شهید شهرامفراستان کردستان عنوان کرد: همه ما امنیت و آرامش خود را مدیون خون پاک اینچنین شهدایی هستیم که در مسیر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب جان خود را نثار کردند.

سردار رجبی خطاب به خانواده شهید دروویی افزود: این سرنوشت برای خانواده شهید و برای همه افتخار بزرگی است چرا که آن‌ها به سمتی رفتند که راه شهدا، صدیقین، پیامبر (ص) و ائمه معصومین بوده است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تأکید بر اینکه نظام اسلامی از برکت خون شهدا، امروز به نظامی مستحکم تبدیل‌شده است؛ افزود: این شهیدان هستند که امنیت کشور را حفظ کرده و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد همه مسئولان و دلدادگان به این انقلاب اسلامی باید در مسیر شهدا و راه آن‌ها قدم بردارند، و باور داشته باشند که شهادت در مسیر سرافرازی اسلام عزیز و پیروزی انقلاب افتخاری است که نصیب مقربان درگاه الهی می‌شود.

شهید ناصر دورویی یکی از بسیجیان غیور کُرد مدافع مرز‌های عزت و شرف میهن اسلامی بود که در چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه عملیاتی شاهو کامیاران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار