خبرهای داغ:
فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهداء(ع) نیروی دریایی سپاه خبرداد-

امضای تفاهم نامه مهارت آموزی دریایی سپاه در هندیجان

فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهداء(ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان از تفاهم نامه برگزاری کلاس های مهارت آموزی میان مرکز آموزش فنی و حرفه ای و ناوگروه رزمی سید الشهدا ء(ع)نیروی دریایی سپاه (برای آموزش سربازان وظیفه پایگاه دریایی امامیه هندیجان) خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

ناوسالاریکم پاسدار مراد پور حجازی درشب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : در هفته اولی اردیبهشت ماه ۹۸ برای ارتقای توان یادگیری و ایجاد فن و حرفه ایی همراه با اشتغال زایی پس از دوران سربازی ، تفاهم نامه ایی میان ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع)و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در مر حله ۶ماهه از سال بسته شد.

وی افزود : تفاهم نامه مهارت آموزی در زمینه های آموزشی سیستم دوربین مدار بسته، سیستم آیفن تصویری ، بکار گیری hse و سیستم علائم حریق برای سربازان وظیفه ناوگروه رزمی سید الشهدا(ع) حدود ۷۰۰ساعت کلاس آموزشی در نیمه اول سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی بابیان پیگیری مرحله دوم از نیمه سال برای مهارت آموزی گفت: در نیمه دوم سال کلاس های آموزشی مهارت آموزی برای سربازان همراه با تفاهم نامه وهمکاری جمعیت هلال احمر ، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان در آینده برگزار خواهد شد.

ناوسالاریکم پاسدار حجازی فرمانده ناو گروه رزمی سید الشهدا(ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان عنوان کرد: در سال گذشته با بستن تفاهم نامه با مرکز آموزش فنی و حرفه ای و ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع)کلاس های آموزشی شامل گرگوربافی ، hse، برق ساختمانی تو کار و روکار همراه با مهارت شغلی انجام گرفته شد.

وی بااشاره به اهمیت ویژه در مهارت آموزی سربازان وظیفه بیان کرد: سربازان پس از دوران مقدس سربازی برای آمران معاش و ایجاد اشتغال نیاز به فن و حرفه و کار دارند که سپاه برای رفع این مشکلات در دوران سربازی کلاس های مهارت آموزی را برگزار می نماید که تاکنون موثر و تاثیرگذار بوده است .

فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان تاکید کرد : طرح مهارت آموزی بصورت ویژه و رایگان برای سربازان وظیفه ناو گروه با نظم و هماهنگی به مدت ۶ ماه برگزار می شود و در نیمه دوم از سال جاری این گونه کلاس های آموزش ادامه خواهد داشت.

ناوسالار پاسدار پور حجازی اظهار کرد: اشتغال زایی برای سربازان یکی از اقداماتی هست که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جدیت ادامه دارد و جوانان ما نیاز مبرم به کار وحرفه ای دارند و سپاه این بستر را فراهم نموده که سربازان وظیفه در این باره نهایت استفاده را خواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها