تشریح اقدامات بسیج شرکت آبفای کشور در سیل لرستان/ همکاری بسیج آب و فاضلاب کشور در رفع مشکل پس‌زدگی فاضلاب استان
کد خبر: ۹۱۳۱۸۸۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج ؛فرمانده حوزه مقاومت بسیج آب و فاضلاب کشور از رایزنی برای ارسال دستگاه واترجت از استان‌های معین به‌منظور حل مشکل پس‌زدگی فاضلاب استان لرستان خبر داد.

 "کریم محرمی‌راد" در تشریح اقدامات انجام‌شده در سیل لرستان گفت: در حال حاضر و با وصل شدن آب شهری و ایجاد مشکل پس‌زدگی فاضلاب پیگیر ارسال واترجت از استان‌های معین برای تخلیه شبکه‌های فاضلاب از گل و لای هستیم.
وی افزود: تعداد 15 نفر از نیروهای بسیجی شرکت‌های آبفا و حدود 10 نفر بسیج محلی در بسته‌بندی آب، توزیع آب‌های بسته‌بندی شده و توزیع آب تانکر در شهر پلدختر بکارگیری شده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج آب و فاضلاب کشور با اعلام آمادگی بسیج جهت کمک به تیم مدیریت بحران شرکت مهندسی اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع سیل، مسئول کانون بسیج مهندسان به‌همراه تیم اعزامی شرکت مهندسی آبفای کشور به استان لرستان عزیمت و فعالیت خود را آغاز کرد.
محرمی‌راد اضافه کرد: تعداد 10 نفر از نیروهای بسیجی شرکت‌های آبفای کشور در اختیار اکیپ اتفاقات آبفای روستایی جهت کمک به تعمیر شکستگی خطوط انتقال قرار گرفت.
وی ادامه داد: بسیج همچنین، نظارت بر توزیع 25 تانکر آبرسانی و یک دستگاه آب بسته‌بندی با میزان تولید 10 هزار بسته در روز برای آبفای شهری، 32 دستگاه تانکر و 2 دستگاه بسته‌بندی آب را برای آبفای روستایی از 14 فروردین تاکنون برعهده داشته است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج آب و فاضلاب کشور با اشاره به نظارت بر شبکه آب شهر پلدختر پس از وصل شدن آب شهر افزود: طی این مدت، همکاری، سرکشی و نظارت بر فعالیت اکیپ‌های اتفاقات در شرکت‌های آبفای شهری و روستایی صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با استان‌های معین نیز انجام شده است.

ارسال نظرات