رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه رزمایش‌ها در حوزه‌ها تخصصی برگزار می‌شود گفت: امسال رزمایش‌های پدافند غیرعامل برای توسعه آمادگی عمومی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۸۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار غلامرضا جلالی در جمع خبرنگاران در بوشهر، با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه آمادگی‌ها افزود: برای مقابله با هر حادثه‌ای باید آمادگی وجود داشته باشد که ایجاب می‌کند همه دستگاه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

وی همچنین از برگزاری رزمایش پرتوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: رزمایش‌های تخصصی در عرصه پدافند شیمیایی، هسته‌ای در مرکز همه استان‌هایی که زیرساخت‌های هسته‌ای دارند، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: این رزمایش در شهرستان‌های کاشان و اصفهان هم برگزار خواهد شد.

سردار جلالی از برگزاری رزمایش‌های تخصصی دیگر در حوزه نفت و گاز خبر داد و یادآور شد: رزمایش پدافند شیمیایی در مناطقی مانندماهشهر، عسلویه، خارگ، اهواز و اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: در حوزه پدافند زیستی هم امسال زمایش پدافند غیرعامل در خراسان رضوی ر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: نیمه دوم پارسال در حوزه سایبری ۶۰ رزمایش پدافند غیرعامل دربخش‌های بانکی، بانک مرکزی، انرژی، حمل و نقل برگزار شد و امسال هم این رزمایش‌ها در حوزه شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات، شرکت زیرساخت، انرژی، حمل و نقل و بانکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات