خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی
محمدی گفت: اردوگاه یانس آباد داری ظرفیت بزرگی است که باید مورد استفاده قرار گیرد و با تزریق قطره چکانی نمی توان به این هدف دست یافت.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین، با حضور محمد محسن بیگی مدیرکل مدارس غیردلتی و توسعه مشارکتهای مردمی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه آبیک، فرمانداران و شهرداران و مدیران و مسوولان دستگاههای استان، در سالن جلسات اردوگاه یانس آباد برگزار شد.
داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: حتما باید با توجه به وضعیت بودجه کشور به بخش خصوصی اجازه ورود دهیم و این امر با توجه به وضعیت کشور و تنگناهای اقتصادی باید به امری اجباری تبدیل شود.

وی گفت: در کارگروهی اختصاصی ورود بخش خصوصی، شهرداری و سازمان همیاری های شهرداری را بررسی شود. اردوگاه یانس آباد داری ظرفیت بزرگی است که باید مورد استفاده قرار گیرد و با تزریق قطره چکانی نمی توان به این هدف دست یافت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدارس غیرانتفاعی با مشکلاتی مواجه است که اگر بررسی نشود در آینده نزدیک دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

محمدی عنوان کرد: هم در اجرای قوانین مصوب و هم در هم افزایی ادارات باید در خصوص اختصاص مصوبات و اعطای تسهیلات با نگاه وسیعتری به آن پرداخته شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات مدارس غیرانتفاعی، باید اهتمام داشته باشیم تا بسیاری از فضاهایی که بلااستفاده است تغییر کاربری دهد چرا که شهرداری آمادگی خرید این فضاها و اهدای زمین و مدرسه در نقاط دیگر شهر را دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید دغدغه مهم دستگاهها دغدغه آموزشی باشد تا قزوین که دارای جایگاه تاریخی است بتواند در صدر جدول کشوری قرار گیرد.

محمدی با اشاره به بحث عدالت آموزشی گفت: در بحث عدالت آموزشی، باید در سراسر استان این امر مستقر شود. مجمع خیرین مدرسه ساز چندان التفاتی نسبت به مباحث نرم افزاری ندارند. باید بخشی از این بودجه های اختصاص یافته را به سمت نگاه های نرم افزاری و مبحث تعلیم و تربیت انتقال دهیم.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها