خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی
زرآبادی گفت: در خصوص بازماندگان از تحصیل، آمار این افراد به صورت منطقه ای مشخص شود. چون در مناطق کارگر نشین به ویژه پسران برای کمک به امرار معاش خانواده، از تحصیل بازمانده اند که برای این تعداد باید برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین، با حضور محمد محسن بیگی مدیرکل مدارس غیردلتی و توسعه مشارکتهای مردمی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه آبیک، فرمانداران و شهرداران و مدیران و مسوولان دستگاههای استان، در سالن جلسات اردوگاه یانس آباد برگزار شد.

سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: با تجه به وجود فضاهای آموزشی بدون استفاده در استان، باید برنامه ریزی مناسب برای تغییر کاربری انجام شود اما اینکار در استان ما به خوبی انجام نمی شود.

وی گفت: اینکه بگوییم اردوگاه را با اعتبارات یک و یا دو میلیاردی بسازیم امکان پذیر نیست. بخش خصوصی باید در این امر ورود یابد و فضاهای موجود نیز تغییر کاربری یابد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص دستور دوم جلسه، در خصوص بازماندگان از تحصیل، آمار این افراد به صورت منطقه ای مشخص شود. چون در مناطق کارگر نشین به ویژه پسران برای کمک به امرار معاش خانواده، از تحصیل بازمانده اند که برای این تعداد باید برنامه ریزی شود.

زرآبادی عنوان کرد: در مناطقی که فضای آموزشی وجود ندارد طرح جامع و تفصیلی شهر قزوین نیز پیچیده شده و نه تنها در فضاهای آموزشی بلکه در بسیاری از موارد دیگر نیز مشکل داریم و باید برطرف شود.

وی افزود: در بحث رسیدگی به مشکلات فرهنگیان، بیشتر فاز عملیاتی باشد و از فاز شعاری خارج شویم چرا که بیشترین مطالبات امروز مربوط به معلمانی است که در واحدهای غیردولتی مشغول به فعالیت هستند و این امر بر کیفیت کار آنان تاثیر دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: فضاهای آموزشی زیادی در استان داریم که بدون استفاده هستند برای ساخت و راه اندازی فضاهای آموزشی استاندارد از ظرفیت بخش خصوصی باید استفاده کنیم.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها