خبرهای داغ:
زاهدی گفت:در بحث مدارس غیردولتی در مناطقی همچون پونک و سورتک، راه و شهرسازی باید ورود یابد و جواز ساخت مدارس در این مناطق صادر شود. همچنین ا ماکن ملکی که ایمن نیستند باید به سرعت مورد بررسی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۷۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، استاندار قزوین در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی در اردوگاه یانس آباد عنوان کرد: دو امر مهم در بحث مدارس وجود دارد که یکی مشکل سند و مالکیت و دوم بحث منابع مالی می باشد.

وی گفت: ضمن اینکه در بحث زیربناهایی که در سیل خسارت دیده اند از جمله مدارس نمی توان به اعتبارات استانی امید چندانی داشت اما تا زمانی که مدل مالی درستی ترسیم نشود به نتیجه نخواهیم رسید.

استاندار قزوین اظهار کرد: منابع مالی که تامین می کنیم شامل سرمایه ثابت امور ثابت و دیگری هزینه های جاری است که باید تدابیر ویژه اندیشیده شود.

زاهدی عنوان کرد: کارگروهی متشکل از سازمانهای ذیربط با ریاست معاون عمرانی با هدف ترسیم منبع مالی ایجاد شود که بخش خصوصی در چه حوزه هایی وارد شود و همچنین بررسی شود که آیا می توانیم صد و بیست و یک هکتار اردوگاه را اداره کنیم یا نه؟ که قانون به ما این اجازه را می دهد که برای ایجاد سرمایه ثابت می توانیم با فروش قسمتی از اراضی تامین منابع مالی ر انجام دهیم و مصوباتی از سوی اداره آموزش و پرورش تدوین و الزاما اجرایی شود و بازنگری مختصری نیز در طرح جامع این اردوگاه انجام شود. همچنین امور مربوط اردوگاه ضیا آباد نیز امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: در بحث مدارس غیردولتی در مناطقی همچون پونک و سورتک، راه و شهرسازی باید ورود یابد و جواز ساخت مدارس در این مناطق صادر شود. همچنین ا ماکن ملکی که ایمن نیستند باید به سرعت مورد بررسی قرار گیرند.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها