خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام جدی سپاه به نهادینه سازی مسایل دینی و عقیدتی در بین پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: توجه به مسایل معنوی، عقیدتی و دینی در مجموعه های سپاه جزو اولویت های اصلی است.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۶۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

حجت الاسلام حسن کاملی فردر آیین گرامیداشت سالروز شهاد شهید مطهری در سپاه سراب افزود: ایمان و تقوا به تعبیر قرآن کریم موجب نزول رحمت الهی می شود که نشانگر اهمیت تقواست که علاوه بر پاداش اخروی نتایج مثبت اقتصادی نیز به همراه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: به این دلیل همیشه تقوا مورد تاکید ائمه معصومین علیهم السلام و علمای دین و مقام معظم رهبری است که عینا در حکم مقام معظم رهبری به فرمانده جدید سپاه پاسداران , سرلشگر سلامی نیر مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام کاملی فر با شمردن خصیصه هایی برای معنویت خاطرنشان کرد: معنویتی را که در انسان بصیرت, روحیه حماسی و مبارزه و تشخیص حق و باطل ایجاد نکند معنویت نیست و مورد تایید ائمه علیهم السلام نیست.

حجت الاسلام کاملی فر، نبود بصیرت افزایی و آگاهی سیاسی در میان پاسداران را منجر به شکست در مواقع پیروزی دانست و افزود: البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه تحت تاثیر القائات منفی دشمنان قرار نمی گیرد و بزرگترین افتخار پاسداران تحت امر ولی فقیه بودن آنهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در آمادگی رزمی و روحی و روانی قرار دارد، گفت: سپاه به لحاظ دفاعی، تجهیزاتی، معنوی، اعتقادی و رزمی امروز در سطح بسیار بالائی قرار دارد و از امکانات پیشرفته و مدرنی برخوردار است، اما قدرت اصلی سپاه مکتبی بودن و اعتقادی بودن آن است.

کاملی فر با اشاره به خدمات سپاه در طول سال های پس از انقلاب در حوزه های مختلف، گفت: سپاه در این سال ها در عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی کارنامه های درخشان از خود به جای گذاشته و توانسته بسیاری از توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کند که همین موضوع سبب خشم و کینه دشمنان از این نیروی عظیم مردمی و وفادار به نظام و ملت شده است.

وی حضور سپاه در مرزها و خارج از کشور را موجب اقتدار نظام در سطح بین المللی عنوان و  بیان کرد: امروز سپاه در عرصه اقتصاد نیز برای مقابله با تحریم ها در میدان عمل هست و هرجا که انقلاب نیاز به خدمت داشته باشد سپاه در آن حضور خواهد یافت و امروز حضور سپاهیان در حادثه سیل را دیدیم که نشات گرفته از اخلاص بسیج و سپاه بود.

امروز سپاه هراسی در کنار ایران هرسی توسط استکبار جهانی در منطقه شکل می گیرد، زیراکه نظام سلطه به قدرت واقعی سپاه در دفاع از حریم ملت و کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی آگاهی پیدا کرده است و همه این تخریب ها و تهدیدها و قرار دادن سپاه در لیست تروریستی ناشی از همین نقش بر آب کردن نقشه های نظام استکبار است.

ارسال نظرات