خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رسانه‌ها طرح « جهاد همبستگی ملی» را در جامعه معرفی کنند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی در آذربایجان غربی برای معرفی طرح «جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زده‌ها» مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۱۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

یوسف شاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن ابراز تاسف از اینکه سیل در چند نقطه از کشور شیرینی عید نوروز را در ذائقه ملت ایران تلخ کرده است، اظهار کرد: با وجودی که کمک‌رسانی‌ها ادامه دارد ولی در برخی از استان‌های کشورمان همچنان مردم با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستند و برگشتن آنها به روند زندگی عادی زمان‌بر است.

وی با اشاره به رونمایی از طرح جهاد همبستگی ملی توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در روزهای اخیر، ادامه داد: بار سنگین اطلاع‌‌رسانی، تبلیغ و ترویج این طرح بر دوش رسانه‌های جمعی قرار دارد، که به طور قطع در این عرصه هم حرکت درخشانی خواهند داشت.

این مسوول با بیان اینکه به واسطه اجرای طرح مورد اشاره برای رفع ریشه‌ای مشکلات مناطق سیل‌زده اقدام خواهد شد، اظهار کرد: بسیج، طلاب، خطباء، فعالان فرهنگی، خبرنگاران و همه کسانی که تریبون در اختیار داشته و با مردم ارتباط عمیق دارند، برای تشویق مردم در راستای شرکت در این طرح اهتمام کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: در قالب این طرح، هر مسجد عهده‌دار ساخت یک خانه می‌شود، همچنین اصناف نیز باید هر کدام تهیه یک قلم جنس را عهده دار شوند.

وی نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج را در این زمینه پررنگ دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه محل اجرای طرح فوق مساجد می‌باشد، بنابراین اعضای بسیج محلات، شورای پایگاه‌ها، هیات امنای مساجد، روحانیان می‌توانند برای اینکه این طرح به ثمر بنشیند به صورت جدی و هدفمند تلاش کنند.

وی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در چنین ایام مبارکی معمولا مساجد مملوء از مردم مومن و روزه‌دار است، پس از این فرصت برای شناساندن مردم با طرح فوق باید استفاده حداکثری را به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار