خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان از جمع‌آوری و ارسال چهار مرحله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده به ارزش 730 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۹۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

جمع‌آوری730 میلیون ریال کمک‌ برای سیل‌زدگان به‌همت پایگاه آمنه همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای کمک به سیل‌زدگان اظهار داشت: پایگاه بسیج حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با کمک اهالی شهرک فرهنگیان همدان همواره در مواقع ضروری و حساس، حضور به موقع و مفید داشته و به یاری هم نوع خود می‌شتابند.

وی با بیان اینکه بسیج نهاد مردمی و سیاست آن خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: کمک رسانی به مردم امری خیر و خدا پسندانه است.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: با توجه به خرابی‌های گسترده سیل در مناطق مختلف کشور و نیاز ضروری هموطنان به کمک‌های مردمی، اهالی نوع‌دوست شهرک فرهنگیان همدان در این حادثه به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در کمک به سیل‌زدگان تلاش کردند.

وی از ارسال چهار مرحله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده خبر داد و بیان کرد: پس از وقوع سیل پایگاه حضرت آمنه(س) همدان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به سیل‌زدگان کرد به طوری که تاکنون چهار مرحله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

اسدی ارزش ریالی این کمک‌ها را 730میلیون ریال برآورد کرد و ادامه داد: میزان کمک‌های نقدی 310 میلیون ریال و کمک‌های غیر نقدی شامل پتو، فرش، موکت، البسه، مواد غذایی، روغن، برنج، لوازم بهداشتی، وسایل خنک کننده و... به ارزش 420 میلیون ریال است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های انسان دوستانه اهالی شهرک فرهنگیان همدان در کمک به سیل‌زدگان، یادآور شد: پنجمین مرحله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده طی هفته آینده ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات