خبرهای داغ:
در هفتمین جشنواره ملی علی‌اکبر از جوانان برتر استان و شهرستان قزوین تقدیر شد
کد خبر: ۹۱۳۱۶۷۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عصر پنجشنبه اختتامیه هفتمین جشنواره ملی علی اکبر، ویژه تقدیر از جوانان برتر شهرستان و استان قزوین با حضور زاهدی استاندار قزوین، شفیعی فرماندار قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، علایم مقدم مدیرکل ورزش و قاسمی معاون ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
زاهدی استاندار قزوین با ابراز خرسندی از حضور در کنار جوانان برتر استان و شهرستان قزوین بیان کرد: طلایی ترین دوره زندگی جوانی است و چه بهتر است انسان طوری از این دوره بگذرد که در میانسالی و سالخوردگی حسرت این را نخورد که کاش در این دوره سودمند تر می بود، البته که انسان نباید در هیچ دوره‌ای توقف کند و همیشه جای پیشرفت هست.
استاندار قزوین تصریح کرد: نباید از جوانان حمایت کنیم ولی این بدان معنا نیست که جوان‌ها به حمایت نیاز دارند بلکه بیشتر ما به خلاقیت و نوآوری جوانان نیاز داریم. جوانان اهل ریسک و رسیدن به چیزهای جدید اند که قبل و بعد از جوانی دیگر چنین نیست.
وی افزود: وقتی از جوانی می‌گذریم انسان محافظه‌کار و محتاج می‌شود ولی جوانان همیشه خواهان رسیدن به چیزهای جدید هستند که باید از این فرصت هم خود جوانان و هم کل جامعه استفاده کنند تا جامعه ای پویا و خلاق داشته باشیم.
زاهدی عنوان کرد: دنیا مشابه پیست دومیدانی است اگر سرعت لازم را نداشته باشیم از قافله عقب می مانیم و حتی برگشتن به عقب که ببینیم چقدر از مسیر را طی کرده ایم موجب عقب افتادن از ما می شود و پس باید همواره سرعت خود را حفظ نماییم.
ما به خلاقیت و نوآوری جوانان نیاز داریم
بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: آینده و سرنوشت کشور در دست جوانان است دشمنان با ابزار رسانه‌ وارد جنگ فرهنگی شدند که هم در این عرصه و هم در عرصه جنگ اقتصادی حضور جوانان آگاه کشور موجب پیروزی ما خواهد شد.
در ادامه این مراسم از ۲۲ جوان برتر استانی و ۱۴ جوان برتر شهرستان قزوین تقدیر صورت گرفت.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها