تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل رشت تن به شکست دو بر یک داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۴۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان از ساعت 17:15 روز جمعه ششم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور اول: علیرضا فغانی

کمک داور اول: مهدی الوندی

کمک داور دوم: محسن سلطانی

داوران پشت دروازه: امیر عرب براقی و موعود بنیادی فرد

داور چهارم: محمدعلی پورمتقی

ناظر داوری: اسماعیل صفیری

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود:

ایمان صادقی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخی‌سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، حسین شنانی، مهرداد بایرامی، ابراهیم لطفی، هومن ربیع‌زاده و محمد بلبلی.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب تیم فولاد خوزستان:

نصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، لوسیانو پریرا، سینا مریدی، سیامک کورشی، رضا میرزایی و تاکافومی آکاهوشی.

سرمربی: افشین قطبی

سرخ‌های شهر باران روزهای طوفانی را پشت سر گذاشته و این بار با خیالی آسوده‌تر به مصاف فولاد خوزستان می‌روند، ماهی‌های رود خروشان همچون گوهررود و زرجوب‌شان، نفس‌نفس‌زنان خود را به دریای متلاطم کاسپین رسانده و آماده مصافی سرنوشت‌ساز مقابل شاگردان قطبی هستند.

نادر دست‌نشان در حالی سپیدرود رشت را تحویل گرفت که فاصله این تیم با نفت مسجدسلیمان، تیم پانزدهم جدول به 6 امتیاز اختلاف افزایش‌یافته بود و کمتر فوتبال‌دوستی در فاصله 10 هفته به پایان لیگ برتر به بقای تیم نیم‌قرنی شمال کشور، خوش‌بین بود!

کسب 7 امتیاز در شش مسابقه، کارنامه‌ای درخشان از سپیدرود ِ دست‌نشان برجای گذاشته و فاصله 6 امتیازی این تیم با نفت مسجدسلیمان را به حداقل امتیاز ممکن رسانده است، هواداران سپیدرود که لقب «یاران میرزا» را یدک می‌کشند و به‌سان این روحانی مبارز تا پای جان می‌جنگند، اینک بیش‌ازپیش به بقا در لیگ برتر امیدوار بوده و می‌خواهند برای دومین فصل متوالی در ورزشگاه سردار جنگل رشت، جشن بقا برپا کنند.

دو تیم در دقایق نخستین مسابقه با ارائه بازی مالکانه و پاس‌های کوتاه، سعی در تملک توپ و میدان داشته‌اند، هواداران حاضر در ورزشگاه برای تماشای نخستین گل مسابقه به 9 دقیقه زمان نیاز داشتند.

فولادی‌ها روی اشتباه سریالی مدافعین سپیدرود رشت، نخستین گل مسابقه را در دقیقه 9 توسط آرش افشین به ثمر رساندند.

سپیدرودی‌ها یک دقیقه بعد می‌توانستند بازی را به‌تساوی بکشانند، پاس بلند مدافعین سپیدرود، مهرداد بایرامی را در موقعیتی ایده‌آل قرارداد و در موقعیتی مشکوک پس از برخورد با گلر حریف سرنگون شد، فغانی در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشته و تنها یک کرنر نصیب سپیدرود رشت شد.

سپیدرودی‌ها پس از دریافت گل نخست، یکپارچه حمله شده و برای به‌تساوی کشاندن مسابقه به آب‌وآتش زدند، جدی‌ترین موقعیت سپیدرود در دقیقه 21 توسط حسین ابراهیمی از دست رفت، شوت سرکش ابراهیمی پس از برخورد به بازیکن فولاد به کرنر رفت، سپیدرودی‌ها در ادامه از روی نقطه کرنر نیز نتوانستند به گل دست پیدا کنند.

فولاد در دقیقه 27 مسابقه، اختلاف را به دو گل افزایش داد، سانتر مواج فرزاد جعفری با چرخش سر لوسیانو پریرا به گل دوم فولاد تبدیل شد، گلی که بازهم روی غفلت مدافعین سپیدرود رشت به ثمر رسید.

حسین ابراهیمی در دقیقه 30 می‌توانست یکی از گل‌های دریافتی سپیدرود را جبران کند، پاس عرضی هافبک سپیدرود در دهانه دروازه توسط گلر فولاد دریافت شد و نتیجه‌ای برای سپیدرود دربر نداشت.

سپیدرود در دقیقه 37 مهم‌ترین بخت خود را از دست داد، پاس مورب حسین ابراهیمی، حسین شنانی را در موقعیتی ایده‌آل و تک‌به‌تک با گلر حریف قرارداد، ضربه ‌فنی شنانی با واکنش گلر فولاد مواجه شده و تنها یک کرنر را نصیب سپیدرود ساخت، کرنری که ثمری برای سپیدرود نداشت تا اختلاف همچنان دو گل باشد.

سپیدرودی‌ها در دقایق پایانی نیمه نخست برشدت حملات خود افزود و در چندین نوبت می‌توانستند به گل دست پیدا کنند که از هیچ‌یک طرفی نبستند، دیدار دو تیم در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد خاتمه یافت.

سرخ‌های شهر باران، نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و در 10 دقیقه نخست مسابقه، چندین موقعیت روی دروازه فولاد خلق کردند، شنانی در دقیقه 49، حسین ابراهیمی در دقیقه 53 و ربیع زاده در دقیقه 56 در سه نوبت می‌توانستند اختلاف را به حداقل برسانند.

مهم‌ترین موقعیت سپیدرود در دقیقه 58 به هدر رفت، سانتر ارسالی سپیدرودی‌ها و چرخش سر بایرامی، توپ را با اختلافی اندک به بیرون فرستاد تا اختلاف همچنان با دو گل پابرجا بماند.

حرکت انفرادی محمد بلبلی در دقیقه 65 با خطای مدافع فولاد در درون محوطه جریمه همراه شد و یک پنالتی برای سپیدرود به ارمغان آورد، بایرامی پشت این توپ ایستاد و توپ وی در دقیقه 67 به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا مهم‌ترین موقعیت سپیدرود در نیمه دوم از دست برود.

محمد بلبلی با شوتی سرکش در دقیقه 75 نخستین گل سپیدرود را به ثمر رسانده و اختلاف را به حداقل رساند، گل محمد بلبلی، هوادارانی که پیش از پایان مسابقه، در حال ترک ورزشگاه بودند را پشیمان کرده و دوباره هیجان را به هواداران پرشور سپیدرود بازگرداند.

سپیدرودی‌ها در دقیقه 85 تا آستانه تساوی مسابقه پیش رفتند، ارسال مواج حسین شنانی تنها یک تماس کوچک! برای به ثمر رسیدن گل نیاز داشت، دوئل بایرامی و سالاری با موفقیت گلر فولاد همراه شد و توپ به کرنر فرستاده شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل رشت تن به شکست دو بر یک داد.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات