به مناسبت سالروز شکست حمله آمریکا در طبس:

حضور سرپرست بسیج اساتید کرمان در برنامه زنده تلویزیونی

دکتر بابایی گفت: منافقین قبل و بعد از این حادثه برنامه ریزی‌های مشخص و کاملی را در جهت موفقیت این عملیات داشتند.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۱۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر محمود بابایی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس در برنامه زنده تلوزیونی صبح بخیر کرمان شبکه استانی سیمای مرکز کرمان شرکت کرد.

دکتربابایی دکترای روابط بین‌الملل و پژوهشگر حوزه امنیت بین‌الملل نیز می‌باشد. ایشان در این برنامه پرمخاطب تلوزیونی به مناسبات جدید قدرت در منطقه و تلاش‌های ایالات متحده آمریکا علیه ایران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره نمود وحادثه طبس را نیز یکی از ناکامی‌های آمریکا در برخورد با انقلاب اسلامی ایران دانست.

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان به نقش و رویکرد منافقین در این جریان اشاره نمود. به عقیده ایشان منافقین قبل و بعد از این حادثه برنامه ریزی‌های مشخص و کاملی را در جهت موفقیت این عملیات داشتند. چه با کمک‌های اطلاعاتی و تبلیغاتی و چه با پوشش دادن پس از این حادثه و از بین بردن آثار شکست آمریکا تلاش در همراهی و هم‌گامی با آمریکا داشتند.

دکتر محمود بابایی در ادامه به تبیین رویکردهای احزاب جمهوری خواه و دموکرات در اتخاذ سیاست خارجی آمریکا اشاره نمود و تفاوتی را در اهداف ونتایج برنامه‌ها ندانست. به باور دکتر بابایی هردو حزب مذکور در دشمنی با انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و صرفا در استراتژی های اتخاذی با هم‌گاهی تفاوت داشتند.

 

 

ارسال نظرات