خبرهای داغ:
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

سپاه پاسداران به امت اسلام تعلق دارد

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به امت اسلام تعلق دارد.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۱۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

عین الله شریف پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پلدشت با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا، گفت: ما غرب را به سرکردگی آمریکا نماد استکبار می دانیم یعنی کسی که حریم ها را رعایت نکرده است، چراکه زورگویی و قلدری پیشه آنها است؛ جمهوری اسلامی ایران از اول مستقل بوده است و به صورت مستقل و مقتدر به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: استکبار از اول انقلاب دشمنی خود را با این کشور به روش های مختلف شروع کرده، دشمن امروزه در عرصه اقتصادی و تحریم وارد شده و روش مقابله با آن خودباوری است.

وی اظهار کرد: ما به همراه سایر اقشار مردم همیشه پشتیبان سپاه پاسداران هستیم و انزجار خود را از این اقدام رئیس جمهور آمریکا اعلام می کنیم.

نماینده مردم شهرهای ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی، افزود: آمریکا بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نیست بلکه یک ملت است.

به گفته وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک ملت اختصاص ندارد بلکه به امت اسلام در عرصه جهانی تعلق دارد و اقتدارش در سوریه، لبنان و عراق ثابت شده است.

شریف پور با اشاره به سیل اخیر، گفت: اگر سپاه پاسداران نبود و حضور فعال نداشت شاید با یک سری مشکلات امنیتی روبرو می شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار