مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت : استحکام و دوام انقلاب به خاطر فکر مقبول انقلاب در میان مردم است و مردم به خاطر این مقبولیت ایثارگری کردند.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۶۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی نشست حکمت مطهر صبح امروز با حضور سردار ابوحمزه و حجت الاسلام عربپور در مهدیه لشکر 41 ثارالله برگزار گردید.
حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار داشت : با بررسی وضعیت گذشته و حال می توان به یک ارزیابی صحیح دست یافت و صحیح نقشه راه را برای خود ترسیم کنیم .
وی با بیان اینکه هفته عقیدتی سیاسی به مناسبت شهادت شهید مطهری در سپاه نامگذاری شد افزود : ۴۰ سال از شهادت شهید مطهری توسط گروهک فرقان می گذرد که با نگاهی به چالشهای سیاسی آن سالها می توانیم امروز را خوب ارزیابی کنیم .
حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد : عصر آخرالزمان، عصر چالش های فکری است کسی برنده است که در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشد و بازنده این جریان فکر مقبول برای مردم ندارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت : جنس معجزه پیامبر بیان و کلام و فکری است به همین علت قرآن معجزه آخرالزمان می شود
این مقام مسئول اظهار داشت : استحکام و دوام انقلاب به خاطر فکر مقبول انقلاب در میان مردم است و مردم برای حفظ مقبولیت آن ایثار کردند.
حجت الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: امروز بزرگترین رسالت روحانیت و سپاه و دانشگاه و آموزش و پرورش این است مواظب باشند این فکر از مقبولیت نیفتد زیرا مردم برای فکر غیر مقبول جان و مال و آبرو نمی دهند
این مقام مسئول گفت : بزرگترین هنر شهید مطهری تبدیل تفکر اصیل اسلامی به تفکر مقبول میان آحاد مردم بود.
حجت الاسلام تویسرکانی گفت:شهید مطهری مظلومانه و شجاعانه ایستاد و از فکر اصیل اسلامی در برابر جریان الحادی مارکسیست و التقاطی فرقان دفاع کرد ،
وی افزود:امروز روحانیت در سپاه نیامده که فرماندهی کند که سپاه فرمانده زیاد دارد بلکه آمده تا سپاه گرفتار فکر التقاطی و الحادی و انحرافی نشود و این مهارت و هنر می خواهد.
حجت الاسلام تویسرکانی با افزودن اینکه امروز سپاه را نه افکار مارکسیستی و نه فرقان بلکه جریان روشنفکری که مصداق آن افکار فتنه و انحراف است؛ تهدید می کند و باید مسائل تبیین و روشنگری شود؛ تصریح کرد: عقبه فتنه و انحراف در مخالفت با افکار صحیح اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما باید فکر سالم و صحیح داشته باشیم و آن را تقویت کنیم اگر استحکام فکری سست و ضعیف شود ایستادگی هم ضعیف و سست می شود، این استحکام همانند سیل بند است که اگر شکسته شود زندگی را ویران می کند.
وی خاطر نشان کرد : امروز جریان فتنه و جریان انجرافی تهدید برای نظام اسلامی هستند و باید از خدا بخواهیم که ما را ادامه دهند راه شهدا و علمایی همچون شهید مطهری قرار دهد.

 
 
ارسال نظرات