«حبیب الله کاووسی» مسئول بسیج کارگری استان کردستان به نقش کارگران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و کلیدی داشتند.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۳۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، وی افزود: دوران سازندگی در بعد از جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ سال طول می‌کشید، اما کارگران و مهندسی معکوس با همت خود به تولیدات و صنایع سازندگی کشور کمک کردند.

کاووسی اظهار کرد: کارگران در دروان دفاع مقدس با وجود اینکه معیشت آن‌ها وابسته به کار روزشان بود، اما با بصیریت، همت و پایبندی به دین؛ به ندای رهبر خود لبیک گفته و به جبهه‌های جنگ برای کیان این مرز و بوم رفتند؛ بی شک تکریم و یاد و خاطره آن‌ها در جامعه باید ارزشمندتر باشد.

وی عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است و بر همین مبنا تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا اجلاسیه‌ای در خور و شان شهدای والامقام جامعه کارگری برگزار کنیم.

مسئول بسیج کارگری استان کردستان گفت: در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اجلاسیه شهدای کارگری با حضور خانواده‌های معظم شهدای کارگری و همچنین کارگران زحمتکش واحد‌های تولید و صنعتی استان در ۹ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج کارگری در مرکز فنی حرفه‌ای شهید ورمقانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلاسیه از ۲۰ خانواده شهید کارگری و همچنین ۶ نفر از کارگران نمونه تجلیل خواهد شد.

کاووسی با بیان اینکه این اجلاسیه با مشارکت دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه مهمان این اجلاسیه خواهند بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات